Advertenties


klets maar raak DEEL 205

Gestart door Rohald, 29 juni 2013, 00:26:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Roy (Coup a One)

@Dennis je zetting snap ik wel maar een Voorzitter zonder Mégane :neen: dat niet :nana:

Mark V.

@ Dennis: En dat schorsen kan je tegenwoordig zelf doen op de site van de RDW.
                Een kennis van mij heeft een station en een cabrio, welliswaar geen Renaults maar wel Volvo's
                en die zei me laatst dat dat heel makkelijk gaat tegenwoordig.
                Het is te overwegen natuurlijk om je cabrio tijdelijk te schorsen tenzij je het geld
                goed kunt gebruiken zeker nu er een baby op komst is.
Mvg. Mark

Dennis Postma

Sorry jongens maar ik ga 'm niet schorsen.

De opbrengst kan ik uiteraard gebruiken. Ik ga 'm niet bewaren voor wanneer Claudia ooit weer een baan vind. In deze tijden is dat namelijk makkelijker gezegd dan gedaan. Mocht er dan uiteindelijk toch een 2e auto nodig zijn zal het een klein, zuinig en vooral praktische auto zijn waar Claudia hoogst waarschijnlijk in gaat rijden (107, aygo, c1?. Maar zover is het nog lang niet. Aan de cabrio moeten uiteindelijk nog wat dingen gebeuren waar ik momenteel geen trek aan heb (distributieriem, 2nieuwe banden en eigenlijk ook nog wat spuitwerk).

Mark V.

Mvg. Mark

Edwin Postma

Mijn neefje of nichtje heeft voorrang broertje.
Dan is die megane zeer onbelangrijk
Truckertje

matthew


Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

ShiftGear ( Erwin de Rijke )

Wat moet dat moet! En is ook zeker te begrijpen, ook al ben je Voorzitter van de Mégane club.
Ach en wie weet in de toekomst dat er ooit een Mégane terug komt mocht de familie groter worden ( Estate of Grandtoer ) you will never know!
Proud to be Loud!
Knetterpuupe!

Dennis Postma

Na dit jaar ben ik zowiezo geen bestuurslid meer en dus ook geen voorzitter. Dus dat hoeft geen probleem meer te zijn.

Ik zeg nooit nooit maar zoals ik er nu over denk komt er na deze geen Renault weer, Volvo bevalt ons zeer goed. We hebben ons zelfs al voorgenomen na de V50 voor V40 of V60 te gaan. Of misschien wel weer een V50, er is namelijk onlangs nog een phase 3 aangekondigd. ;)

Christian de Vriend

amai,dit word mn duurste APK ooit met een megane..

ergens was het wel te verwachten,vele die mn 16v gezien hebben na aankoop,waren het er wel over eens dat de megane enkel was afgemeld,en dat er
verder niks mee is gedaan,dus is het aan mij om het GOED te doen  ;(

de volgende punten moeten er gedaan worden

Koplampen verstellen (logisch aangezien ze net vervangen zijn)
bestuurders stoel vervangen (lasnaden zijn los)
achter rem blokken moeten vervangen worden,schijven zijn advies,dus ik doe geen half werk,en vervang meteen schijven en blokken
ABS sensoren van voren moeten vervangen worden
2 nieuwe voorbanden
Kat moet weer gebruikt worden,aangezien de waardes niet goed waren.

al met al zal de eind rekening tussen de 500 en 600 euro liggen.....
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

juul

@chris dat is dan wat minder maar ja het wordt er alleen maar beter van.

Vandaag tevens de motor opgehaald en mooi even een stukje wezen rijden. Na 4 jaar niet gereden te hebben vond ik het me nog
vrij makkelijk af gaan. Nu moet alleen de ingang in de achtertuin aangepast worden zodat ie wat makkelijker de tuin in kan.


Edwin Postma

Ik kan niets anders zeggen dan succes Chris.

@juul.
Dat is 1 mooie moter !-!
Wel beetje te laat. TT is al geweest he !-!
Truckertje

juul

@ed volgend weer een nieuwe kans.

Edwin Postma

Truckertje

mark

@ cristian Maar je moet maar zo denken: Wees blij dat je geen espace hebt, daar is het bijna standaard dat ze 1500 euro voor een beurtje/apk moeten aftikken.  ;)  :D

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev