Advertenties


klets maar raak DEEL 205

Gestart door Rohald, 29 juni 2013, 00:26:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Lennart

Het niet werken van je startpagina is alijd vervelend.. Blij te horen dat de problemen nu over moeten zijn..

Heeft iemand nog een lief klein chineesje in de aanbieding?? moet wel kleine handjes hebben :D
moet namelijk mijn stadslicht vervangen, maar kom er echt met geen mogelijkheid bij!!!  >:( >:(
Wordt waarschijnlijk toch maar de tip van mijn boekje volgen ("raadpleeg uw dealer" ).

zucht... voel me echt een kneus dat ik mijn lampje niet eens kan vervangen  l-
assumption is the mother of all f*ck ups

Dante

1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Dennis Postma

Dat is een aardig rondje noord Nederland Roy.

Wij hebben ook een paar van die mooie dienst. Zwolle-Deventer-Zutphen-Arnhem-Nijmegen-Oss-Den Bosch-Tilburg-Breda-Roosendaal-Dordrecht-Rotterdam-Den Haag en dan of via Leiden-Almere of via Utrecht terug naar Zwolle.

Met deze weersomstandigheden absoluut geen straf. 8)

Karin

@ Roy, het is toch wat, bij mij in het dorp zijn maar niet even gedag komen zeggen!!!!

Geintje, jij aan het werk en ik aan het werk. Had toch niet gelukt.

Richard Blokker

Citaat van: Lennart op 16 juli 2013, 02:11:35
Het niet werken van je startpagina is alijd vervelend.. Blij te horen dat de problemen nu over moeten zijn..

Heeft iemand nog een lief klein chineesje in de aanbieding?? moet wel kleine handjes hebben :D
moet namelijk mijn stadslicht vervangen, maar kom er echt met geen mogelijkheid bij!!!  >:( >:(
Wordt waarschijnlijk toch maar de tip van mijn boekje volgen ("raadpleeg uw dealer" ).

zucht... voel me echt een kneus dat ik mijn lampje niet eens kan vervangen  l-

Bumper eraf, units los, lampen vervangen (dan meteen alles) en alles weer terug. :)
Megane II Phase 1 1.6 16V

Lennart

Klopt Richard.. Maar voor 1 stadslichtlampje (die ik zelden gebruik), laat ik het dus nog even zitten.
Als de bumper er toch afmoet, dan maar meteen even kijken om beide stadslichtlampjes te vervangen door led oid, zodat ze beter aansluiten bij de xenon..
Maar goed,, eerst maar eens kijken wat de mogelijkheden zijn (zoals je ziet, heb ik me er nog niet op ingelezen)
assumption is the mother of all f*ck ups

Richard Blokker

Dat sluit zeker de weten beter aan met je xenon, heb ik zelf ook, en LED ziet er zelf wel kicken uit met beetje sombere dag :)

Enige lastige met bumper is de bevestiging aan de koplamp unit, daar moet ik ook nog ff makkelijk truukje voor verzinnen om los te krijgen lol.
Megane II Phase 1 1.6 16V

mark

Voor een lampje bij een megane 2 haal ik de bumper er nooit voor weg.
(alleen als het lampje zo vast zit dat ik het er niet met de handen er uit krijg  ;) )
En nee ik heb geen kleine chineze handjes, maar toch wel redelijk grote handen.

Toen ik nog bij de dealert werkte deed ik dit bijna elke week wel een keer, je word er vanzelf een keertje handig in.  !-!

Ik heb laatst nog een stadslicht lampje (links voor) vervangen van een laguna 3, zonder het hele spul er voor weg te halen. #trots  o-)
Daar kom je pas moeilijk bij.  8)7 :D


Lennart

Dus met grote handen moet het ook lukken??
Indirect krijg ik hier dus te horen dat ik gewoon lomp ben...... Thanks mark  :D

Ik ga vanavond nog wel even knoeien,,, al heb ik met zulke dingen een doorzettingsvermogen van ehm,,, ehmm,,, .......*

*[een object/dier/iets anders met heel weinig doorzettingsvermogen]
assumption is the mother of all f*ck ups

mark

Oefening baart kunst.  ;)  !-!
Moet er wel bij zeggen dat een meg 2 niet de makkelijkste is met lampjes vervangen, maar het is wel te doen.  !-!

Umpire (Robin)

Ik ga vanavond op vakantie voor twee weekjes, dus tot over 2 weken! --
Wil je nog een Gin-Tonic? 'Tuurlijk, ik heb morgen Tonics te doen'

Niemand weet dat de broers van Bruce Lee, Crues en Mues, de ontbijtindustrie zijn ingegaan..

Dante

Waar ga je heen, hebben ze geen internet daar :dunno: & veel plezier --
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Umpire (Robin)

Frankrijk! Meer van Annecy. Precies als de tour langs komt rijden dus dat is wel gaaf Y
Wil je nog een Gin-Tonic? 'Tuurlijk, ik heb morgen Tonics te doen'

Niemand weet dat de broers van Bruce Lee, Crues en Mues, de ontbijtindustrie zijn ingegaan..

Karin

Robin heel veel plezier en geniet ervan.

Lennart

assumption is the mother of all f*ck ups

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev