Advertenties


klets maar raak DEEL 205

Gestart door Rohald, 29 juni 2013, 00:26:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Rohald

En hier maar weer verder waar we gebleven waren!-!
2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

Umpire (Robin)

We komen steeds dichter bij taart..
Wil je nog een Gin-Tonic? 'Tuurlijk, ik heb morgen Tonics te doen'

Niemand weet dat de broers van Bruce Lee, Crues en Mues, de ontbijtindustrie zijn ingegaan..

Dante

1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Roy (Coup a One)

:woohoo: TT Circuit Assen 3:45 aanwezig zijn :coffee: tot 17:00 uur :0 lange dag ;)

Dennis Postma

En ik maar werken. :q

Maar ik hoop dat het weer je een beetje mee zit Roy. Assen is behoorlijk fris met dit weer.

mark

Veel plezier Roy.  !-!

Vandaag maar eens zien of ik nog wat verder kom met polijsten onder de motorkap.  o-)  >:D

Renegade (Mark)

Het bedrijf gisteren was dus heel erg enthousiast net als ik. Kreeg ook meteen aangeboden dat als het me beviel in de zomervakantie dat ik erna als de scholen weer beginnen er door kan blijven gaan als bijbaantje in de uren dat ik geen school heb :q Altijd spijt ervan gehad dat ik MBO fijnmechanische techniek heb gedaan omdat het geen hele leuke opleiding was maar als ik nu zie hoe goed er werk in te krijgen is !

Karin

@Mark, leuk zeg, veel plezier met je zomerbaantje.

J to the H (Jeroen)


Rogier

Zometeen ga ik na me werk naar Dreamfields toe, de zon schijnt de Hardstyle gaat straks weer lekker hard op het terrein en ik heb der kei veel zin in :)

juul

Zo vandaag eindelijk me velgen opgehaald bij me moeder dus kan ik mooi binnenkort ermee beginnen.
NU nog even kijken wat ik er mee ga doen, gewoon normaal in standaard kleur spuiten of toch wat anders.

mark

Heb vandaag een mailtje gehad, dat ik weer bij mijn oude vakantie werk terecht kan.
Tot ik weer een leerwerkplek heb gevonden voor mijn 1e monteurs opleiding.   !-!

Mark V.

Goed man  !-! beter dan thuis zitten.....of nie dan?  ;)
Mvg. Mark

matthew

@Mark en Mark

Mooi dat jullie lekker aan de slag kunnen.

@Juul die keuze zul je toch zelf moeten maken.

Mark V.

Gemiddeld verbruik van mijn 1600-tje 1:15  !-!

Das helemaal niet verkeerd dacht ik zo, das beter dan 1:9 met mijn vorige wagen (Volvo V70 2.5 automaat)


ps. Lekker verwarrend met al die Marken hier  :?
Mvg. Mark

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev