Advertenties

Rechter raam defect

Gestart door hawlery, 23 juni 2013, 00:27:49

Vorige topic - Volgende topic

hawlery

Hallo iedereen,
Het raam van mijn megane II bj 2003 (3 deurs) is defect. Ik weet niet zeker waar het aan ligt, ik zal het eens op een mooie dag uit elkaar halen. Ik heb rond gekeken op het internet en vond dat het of het raammechanisme kapot is, het motortje of beide.
Ik wil graag vragen of iemand hier op deze forum mij zekerheid kan geven over hoe ik precies weet welke kapot is. Ik denk zelf dat het motortje kapot is, aangezien ik geen geluid kan waarnemen van het motortje. Ik ben er echter niet zeker van.
Ik heb ook gekeken op het internet om te zoeken naar die onderdelen, maar op elke site vind ik dan wat anders. Dus als iemand misschien een goeie site kent voor de nodige componenten, dan zou ik ook graag de site willen weten.
Alvast bedankt!

Lennart

Check ook even je schakelaar (even doormeten)
Als die stuk is, hoor je de motor ook niet aanslaan.
assumption is the mother of all f*ck ups

vincent

als je je speaker uit de deur schroeft kun je met je hand bij de stekker van het raam komen rommel er eens aan dan heb je kans dat het weer werken gaat heb ik ook gehad bij een kenis van mij zijn megane en bij mijne ha ik dat met een achterraam die het niet meer deed stekker ingespoten en werkt weer
kost je enkel wat tyd verer niets  succes

J to the H (Jeroen)

Inderdaad, een slecht contact makende stekker resulteert uiteraard ook in geen reactie van het motortje.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev