Advertenties


Ik heb iets nieuws gekocht/gemonteerd! [op mijn Mégane] DEEL 60

Gestart door Stefan, 19 juni 2013, 20:55:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Mark V.

#90
Het is ook maar net wat je rij-style is....ik rij met mijn cabrio gemiddeld (en open en dicht) 1:15!-!

Het is dus wel mogelijk ;)
Mvg. Mark

mark

Mits het geen megane 1 is zou je de megane kunnen laten chippen, alleen valt er met benzine maar een beetje winst te behalen vergeleken met diesel.

Je kunt natuurlijk ook een hb kopen met de 1.4e (ej7) en 1 op 17 rijden net als ik.  8)7  :D

matthew

Geklets hierover verder in het klets maar raak topic  :police:

Hier weer on topic over iets nieuws gekocht/gemonteerd op mijn Megane !!!

Yorick

Oke dan! De mistlampen zitten erop, een stuk beter zo. Als ik een betere telefoon om me heen heb zal ik ff fototje maken.
Ik heb alleen geen aansluiting voor de mistlampen..!! Ik las dat het bijna niet voorkomt, maar dus toch... Kan er nog wel een aansluiting voor in laten maken las ik maar eerst maar gewoon voor de looks :)

Ook nieuwe automatten erin gelegd en het pedaalsetje geprobeerd te monteren, maar dat is op het gaspedaal nog niet gelukt.. Ook niet door een sleutel-maat van me! Mooi kloten.

Als laatste ook nog de roosters + ventilatiegaten voor de ramen gespoten in het geel, maar dat is nog niet af.
Picca's volgen! Eindelijk wat aan mn bakkie weten te doen. :)

mark

Hoor je wel een relai klikken als je de mistlampen inschakelt?
En een lampje op de tellerklok?

Yorick

Zover kom ik helemaal niet Mark! De lampen zitten er wel in en die heb ik vast gedraaid, maar er loopt geen bedrading of wat dan ook heen. Dus ze zijn totaal niet aangesloten.

Mijn buurman heeft het voor elkaar gekregen om mijn pedaalsetje vast te maken!
Foto's volgen.

J to the H (Jeroen)

Wat Mark bedoelt is als je aan je lichtknop hendeltje draait (om ook je mistachterlicht aan en uit te zetten), hoor je dan een relais klikken?
Ik neem aan dat je wel dezelfde hendel erin hebt als alle andere, dus met 1 klik voor-mistlicht aan, en met 2 klikken (voor- en) achter mistlicht aan.

mark

Ja inderdaad want als je wel wat hoort klikken en je geen kabelboom van de mistlampen kunt vinden, dan mis je waarschijnlijk het laatste stuk van de kabelboom. Had ik ook. 8)7

Yorick

Ooohhh zo, oke!
Dat ga ik morgen ff proberen, jullie horen het van me!

Mark V.

Meegespoten achterlichten gemonteerd en gelijk de emblemen groen gemaakt en ...



... roadbox vandaag opgehaald en natuurlijk gelijk er in gezet   :)





Helemaal happy  :woohoo: .... zeker met deze weersomstandigheden  8) 8) 8)

Mvg. Mark

Karin

Ziet er netjes uit Mark, trouwens boffen dat je alles in kleur hebt gevonden

Roy (Coup a One)

Inderdaad net wat Karin zegt, het ziet er netjes uit en dat alles netjes in kleur (had je nog kleur verschil) Mark ;)

keesos

Zo, iets wat ik al langer wilde vandaag voor elkaar gemaakt.




Eigenlijk wilde ik eerst sleufjes maken waar het GT kapje in-geklikt wordt (net als het origineel) Maar na wat gekloot toch maar besloten om dat niet te doen, vervolgens de boel met inbusjes erop gebout.

En eigenlijk wilde ik alles RVS, maar dat was er niet.. dus eerst maar verzinkt gedaan.

Yorick

Citaat van: mark op  5 juli 2013, 18:46:43
Hoor je wel een relai klikken als je de mistlampen inschakelt?
En een lampje op de tellerklok?

Het lampje op de teller klok zit er wel, het klikje hoor ik niet. Op mijn schakelaar zit ook geen tekentje van mistlampen-voor.

mark

Dan moet ff een schakelaar met mistlampen voor zien te scoren.  ;)
Dacht uit mijn hoofd iets van 70 euro bij de dealert.  :shocked: ff naar de sloop dus. :)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev