Advertenties

Ik heb iets nieuws gekocht/gemonteerd! [op mijn Mégane] DEEL 60

Gestart door Stefan, 19 juni 2013, 20:55:11

Vorige topic - Volgende topic

Heatzone (Mark)

Umpire (Robin)

Wil je nog een Gin-Tonic? 'Tuurlijk, ik heb morgen Tonics te doen'

Niemand weet dat de broers van Bruce Lee, Crues en Mues, de ontbijtindustrie zijn ingegaan..

Tedo

Karin

Wouter

Dank voor de leuke reacties _o_

@Tedo: Ik werk bij Renault en wij hebben een GT220 staan dus ik heb eerst gepast met die velgen en aan de hand van dat chassisnummer de velgen besteld.
Renault 19 1.8s --> Renault Megane Coupe 2.0 16v --> Renault Megane II Grand Tour 2.0 16v Tech line --> Renault Megane III Estate Tce 180 Privilege

Tedo

@Wouter: dat is waar ook.  ;) handig!

Wat kost zo'n 220 nou nieuw? En hoeveel komen er naar NL?

Paul

Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

Tedo

Heb je toevallig een link? Dit is nr. 229.
Ik vind op MP alleen GT 180's. Ook leuk hoor, daar niet van.  ;)

matthew

Vandaag nog 2 banden vervangen van de 220 gt, was op 2 banden bult gereden.(moest uitwijken).

Zal zo effe kijken of ik nog foto ervan heb.

Wouter

Dit is die van ons, let niet op de slechte kwaliteit foto's, het was geen weer om hem buiten te fotograferen;)

http://www.autowereld.nl/renault/megane-estate/2-0-turbo-220pk-bose-18-xenon-5886069/foto.html#foto-4

Betreft nr. 0222.
Het is onduidelijk hoeveel er gemaakt gaan worden. Dat zal ook afhangen van het succes. Maar ze kunnen er dus iig 9999 maken met een viercijferige combinatie...

Maar nu weer on-topic! Mooie spullen monteren op de Megane's en de economie stimuleren!
Renault 19 1.8s --> Renault Megane Coupe 2.0 16v --> Renault Megane II Grand Tour 2.0 16v Tech line --> Renault Megane III Estate Tce 180 Privilege

Edwin Postma

Netjes Wouter.
Die gt 220 is wel heel gaaf.
Maar in mijn ogen wel heeeeeeeeel erg duur 8)7
Truckertje

Tedo

Bedankt Wouter  ;)
@edje; inderdaad prijzig, die uit mijn link is toch een paar duizendjes minder (en hij staat tussen de 33 en 34.000 in de prijslijst). Misschien extra opties?

Edwin Postma

Truckertje

Wouter

Staat gewoon voor de niewprijs inclusief extra opties geadverteerd. Puur om te laten zien dat wij er 1 op voorraad hebben.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev