Advertenties


Ik heb iets nieuws gekocht/gemonteerd! [op mijn Mégane] DEEL 60

Gestart door Stefan, 19 juni 2013, 20:55:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Roy (Coup a One)



juul



vincent

ik heb een gebruikt rechter portier gekocht bij een sloper in mijdrecht geen brabebo voor 100e
nu stat de cc bij de plaatwerker en die gaat me achterscherm netjes maken en de r zijkant spuiten
nu even weekje op de citta toeren   8)7

Dante

@Mark: Goed bezig !-! Echter roest komt gewoon weer door je lak heen hoor. Beter doe je er Owatrol of Brantho Korrux overheen. Owatrol is ook als primer te krijgen. En ik had sowieso het hele binnenscherm in de primer gezet ;)
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Heatzone (Mark)

#187
@ Dante, dat staat ook in mijn berichtje dat ik het hele zijscherm in de primer wil zetten, plus nieuwe lak eroverheen.
Hoe zou het dan opnieuw kunnen gaan roesten? Alle roest die er zat is sowieso weg voordat ik ging spuiten. Zal de links zo even bekijken! :p

Bedankt voor de tip, zal de kleine putjes die erin zaten nog ff beter behandelen en daarna met een speciale primer overspuiten!

Heatzone (Mark)

Naar aanleiding van Dante zijn reactie begon ik toch iets te twijfelen.

Dus alle primer eraf geschuurd met een staalborstelkop, met polijststenen elk putje en dingetje weg geslepen en opnieuw opgeschuurd met de hand tot volledig blank staal. Vervolgens het gehele binnenste zijscherm opgeschuurd en ontvet en schoongemaakt, afgeplakt en daarna helemaal ingespoten met een zinkspray/primer. Helaas was het te donker om goede foto's te maken. Maar hier een close up van het behandelde gedeelte! 



Dante

1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Karin



kevinbreda

#193
Zo vandaag van mijn schatje iets leuks gekregen

Moesten er wel 5 uur in het totaal voor rijden maar dat was het wel waard

Kijk en huiver


Lennart

ehm... kevin....
Corona is verkrijgbaar in ongeveer alle supermarkten.. Daarvoor hoef je geen 5 uur te rijden  8)7

Zonder dollen.. Dit zijn leuke cadeau's!!!! leuke set!!
Dit houd je in iedergeval even van de straat.. succes met inbouwen..

p.s. dacht dat jij je eigen subkast zou maken ??
assumption is the mother of all f*ck ups

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev