Advertenties


Ik heb iets nieuws gekocht/gemonteerd! [op mijn Mégane] DEEL 60

Gestart door Stefan, 19 juni 2013, 20:55:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Roadkill (Michiel)

Zo vandaag dus voor de 2e keer de modificatie van de achterklep spoiler gehad, deed vanochtend de achterklep open en toen lagen de delen keurig netjes los...... (nou ben ik persoonlijk niet van het lijmen, maar hierdoor stijgt het vertrouwen nou ook niet echt )
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

matthew

#166
Dan hebben ze het echt slecht gedaan, want ik heb er nu teveel om op te noemen gedaan en er is er niet 1 losgekomen.




En over de vredesstein all season bandjes, all season bandjes hebben meer de eigenschap van een winterband dan een zomerband.
Ze zijn dus wel geschikt voor de winterse omstandigheden.

En de tip over wieldoppen is inderdaad een goede.
Zelf rijdt ik op lmv zomer en winter.(2 setjes).

Tedo

Lijkt mij ook. Bij mij zitten ze alledrie muurvast.

Tedo

Citaat van: Mark V. op 13 juli 2013, 21:01:52
Daarbij....vele willen mooie wielen onder hun wagen maar de meeste rijden 's winters met
lelijke zwarte stalen velgen, ze geven wel geld uit aan winterbanden maar om het nog een beetje mooi te laten lijken adviseer ik: Doe er dan ook een setje wieldoppen op......dan lijkt het nog ergens op!!  :D

Of nog beter: gewoon lichtmetaal met winterbanden, in dezelfde maat als in de zomer (17" in mijn geval) ;)

mark

Of geef de stalen velgen een mooi kleurtje.  8)7  :D Ik heb die van mij knal oranje.  :D

Als ik straks op vakantie ga dan zet ik ook ff tijdelijk mijn winterwielen er weer onder.
En de zomerwielen veilig buiten het zicht in de schuur.  ;) Mijn megane blijft ook gewoon thuis staan dus vandaar.  !-!

Kan ik met een veilig gevoel op vakantie.  !-!

Tedo


mark

Als ze de wielen willen hebben dan krijgen ze die ook wel los. Ze zijn er alleen iets langer mee bezig.  :whip:
Aangezien bijna de hele buurt tegelijk op vakantie gaat, lijkt het mij wel verstandig om de winterwielen er tijdelijk onder te gooien.  ;)
Dan hoef ik me er geen zorgen over te maken, anders ga ik daar de hele vakantie aan denken.  ;)

Dante

[Extragratis SPAM]

Mocht er iemand nog een setje winterbanden zoeken... :whistle:
[/SPAM OFF]
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Tedo

Het schiet maar niet op met die winterset, Dante. Misschien als het straks weer kouder wordt?

RobScénic

Tja ik ben geen fan van all-season banden. Het zijn geen echte zomerbanden, en ook geen echte winterbanden. Wat je dus hebt is een compromis tussen 2 totaal verschillende types banden. En dan heb ik liever 2 sets banden liggen dan dat ik op een compromis rond ga rijden. Dan kun je tenminste onder alle omstandigheden van je banden op aan.
Renault Scénic 2.0 16v Sportway Aut. 2002 SOLD!!

Renault Mégane Cabriolet 1.6 16v Sport 1999 SOLD!!

>>Renault Grand Scénic 2.0 16v Tech Road Aut. 2006<<

>>Renault Mégane Coupé-Cabriolet 1.6 16v Privilege Luxe 2004<<

Dante

@Tedo: Klopt, gelukkig zijn ze al betaald, staan ze niet in de weg  & vreten ze geen brood ;)
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

mark

#176
Heb de winterwielen er weer tijdelijk onder gezet, en de zomerwielen veilig achter slot en grendel.  !-!
Dan kan ik met een veilig gevoel op vakantie, de megane blijft thuis staan dus vandaar.  ;)



En ook nog een paar show kentekenplaat houders gekocht, want die van mijn vorige werkgever zijn de megane natuurlijk niet meer waardig.  :whip: :whip:  :nana:

Die zal ik na mijn vakantie er op zetten, zal dan ook meteen een paar luxe kentekenplaten bestellen.  !-!

(Edit: de velgen zijn nogsteeds oranje, kleur is iets vervormt door mijn mobieltje   :D )

Mark V.

Roze of oranje? wat maakt het uit  :D als je nette velgen maar niet gestolen worden  :D
Mvg. Mark

mark

En zo is dat.  Y  !-! De velgen worden voor deze winter nog rood gespoten, zelfde kleur rood als het interieur.  ;)

Heatzone (Mark)

#179
Zo ik ben dit weekend ook weer aardig goed bezig geweest. Allereerst voorbumper, knipperlichten, grille en zijscherm gedemonteerd.
Zo begon de dag:


En een hele nare roestplek ontdekt en wat andere beginnende stukjes achter de wielkuipen..

Zo eindigde de zondag vervolgens hier met nieuwe grille:


Volgende dag eerst een nieuw zijscherm gescoord in dezelfde kleur (de vorige was toen Colin nog eigenaar was door een onbekend iemand kapot gemaakt tezamen met de grille.)

Voor het idee:


Daarna de hele avond bezig geweest met het weg werken van de roest..




Ik ben van plan het gehele stuk over te spuiten tot aan de deur, dit om eventuele nieuwe roest te voorkomen in de toekomst.
Dit is nog de primer, heb een paar bussen hoogglans rood staan, dat wordt de afwerking, ook al zal waarschijnlijk niemand het ooit maar zien.  8)7
Liever iets goed afgewerkt dan half werk!


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev