Advertenties

Ik heb iets nieuws gekocht/gemonteerd! [op mijn Mégane] DEEL 60

Gestart door Stefan, 19 juni 2013, 20:55:11

Vorige topic - Volgende topic

Mark V.

Mvg. Mark

Tedo

@Mark V; staat 'm goed  Y

@Lennart; waarom begin je eigenlijk over verlagen als je het zelf ook niet ziet zitten? Oké, het is de eerstgemaakte opmerking hier als je een foto plaatst van een auto op standaard hoogte. En ja; het staat erg mooi, maar het is qua rijden niet voor iedereen praktisch/wenselijk. Ik heb zelf al wel een aantal keren "stiekem" naar verlagingsveren gekeken, maar daar is het vooralsnog bij gebleven.  ;)

mark

Renegade (Mark)

Ziet er netjes uit ! En kwasten heeft alleen maar voordelen he, als je straks een kleine beschadiging hebt van een stoeprand of steenslag kun je het gewoon even "bijkwasten" !-!

Mark V.

:D Whahahha idd, 2de naamgenoot  :D.....lekker bijkwasten  :D

ennuh....bedankt voor het compliment natuurlijk  ;)
Mvg. Mark

Lennart

@Tedo,
Klopt inderdaad dat ik verlagen niet zie zitten (voor mijzelf). Maar dit is meer uit oogpunt van comfort.. Qua uiterlijk vind ik 't namelijk wel de auto ten goede komen.. (zeker bij de cc is de ruimte in de voorwielkas enorm!!)
Aangezien bij de meeste mensen verlagen wel op het to-do lijstje staat en ik 't wel mooi vind staan, heb ik 't aangehaald.
Maar uiteraard logisch dat Mark 't niet doet om toch een "hoge" instap /comfort te houden..

Een spoiler kan ook de auto ten goede komen, maar ook die komt er bij mij niet op  ;)
assumption is the mother of all f*ck ups

Mark V.

Kun je met een spoiler dan de ruimte van de wielkast verkleinen??? :D
Mvg. Mark

Tedo

@Lennart: dan zitten we op een lijn!  Y
Staat een CC voor hoger omdat deze achter zwaarder is? Dan moet je er inderdaad niet ook nog een spoiler op zetten  :D

Heatzone (Mark)

haha ach die spoiler zal toch niet zoveel uitmaken? Hooguit rijdend door eventuele downforce :P

Wouter

Eindelijk zijn zaterdag mijn nieuwe 18 inch velgen gemonteerd. Ben zelf erg tevreden met het resultaat:

Renault 19 1.8s --> Renault Megane Coupe 2.0 16v --> Renault Megane II Grand Tour 2.0 16v Tech line --> Renault Megane III Estate Tce 180 Privilege

Tedo

Heel dik!  !-!  _o_ Past dit 1:1?
(Maar waarom heb je opeens twee sets RS velgen?)

Dennis Postma

Wouter

Dit zijn velgen van een GT220 en passsen1 op 1 op een Tce 180. Dezelfde ophaning.

Ik vond deze toch nog mooier staan dan de RS velgen. Daar heb je overigens spacers van 16mm voor nodig.

Vandaar dat ik de RS velgen uiteindelijk niet gemonteerd heb en deze weer te koop heb staan.
Renault 19 1.8s --> Renault Megane Coupe 2.0 16v --> Renault Megane II Grand Tour 2.0 16v Tech line --> Renault Megane III Estate Tce 180 Privilege

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Lennart

Nette velgen Wouter  !-!

@ Tedo? Ik heb  eigenlijk geen idee waarom de ruimte in de voorwielkas zo groot is.. de ruimte is voor een stuk groter dan achter..
Een meg 2 cc dingetje  :?
assumption is the mother of all f*ck ups

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev