Advertenties


Ik heb iets nieuws gekocht/gemonteerd! [op mijn Mégane] DEEL 60

Gestart door Stefan, 19 juni 2013, 20:55:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

matthew

@Keesos
Ziet er netjes uit zo dat difuser met uitlaatjes.

@Mark V
Achterlichten en roadbox, netjes.

@Mark
Kijkt zo wel beetje druk al dat rood, aan de andere kant het heeft wel iets.
Ik denk wel dat het mooier uitkomt als je de stoelbekleding zwart gaat maken.(stof/alcatara/leer)dat maakt dan niet zoveel uit.

Tedo

An sich vind ik dat rode wel leuk staan  Y (maar in combi met een groene auto toch wat minder. Als het nou een zwarte, grijze of rode was geweest...)

mark

Bedankt.  :)

De stoelen laat ik zwart stoffeeren. (geen idee hoe je het schrijft haha  :D )

Die middelste roosters zitten aan de onderkant vast gesmolten op een paar punten. (dacht ik zo, heb ik al een tijdje geleden gedaan dus weet het niet zeker)
Dus daar ff de soldeerbout er op zetten en dan kun je die los wippen.  !-!

En bij het monteren in het midden waar ze elkaar overlappen ff een beetje kit tussen smeren.
En wat zwaars op leggen zodat het op de plek blijft  ;)
(dat bleef bij mij zonder de kit niet goed zitten, dus je bent niet de enige Robin  ;) )

Tedo

@Keesos: ik heb je upgrade even gemist; heb je ook een GT demper eronder? Of alleen eindstukken? Ik heb dat sierstuk ook nog steeds liggen voor de sedan, en moet ook nog bekijken hoe ik het daar vast krijg (omdat de achterbumper een andere ronding heeft, en iets minder ruimte heeft onder de nummerplaat t.o.v. een hatchback).

Mark V.

Citaat van: matthew op  9 juli 2013, 23:25:12

@Mark V
Achterlichten en roadbox, netjes.

Bedankt voor het compliment....ben er zelf ook heel tevrede mee :)
Mvg. Mark

Lennart

Eigenlijk niet noemenswaardig om te noemen, maar heb weer een klein speeltje gekocht.
Een Dashcam....
Ben benieuwd, want voor de prijs verwacht ik niet heel veel..
Eerst maar even wachten op het sd kaartje, en dan netjes wegwerken..
assumption is the mother of all f*ck ups

Christian de Vriend

@ Lennart,als je dat bevalt,kan ik je een GoPro Hero HD2 aanbevelen,het kost ff wat,maar je krijgt er ook veel voor terug.

Ik heb er jammer genoeg zelf geen,maar ken er die ze wel hebben,en is echt leuk apparaatje.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Lennart

Die GoPro is inderdaad top.
Heb eerst (om eens te testen) een goedkope unit gekocht. Mocht het bevallen, ga ik verder kijken..
't is echt een speeltje, dus ben benieuwd.. Mocht ik wat filmpjes hebben, zien jullie deze vanzelf geshared  ;)
assumption is the mother of all f*ck ups

mark

Als de gopro hero 3 wat goedkoper word dan ben ik ook,van plan om er 1
Te kopen. Ik zal dus nog even geduld moeten hebben.  :D

keesos

Citaat van: Tedo op  9 juli 2013, 23:38:00
@Keesos: ik heb je upgrade even gemist; heb je ook een GT demper eronder? Of alleen eindstukken? Ik heb dat sierstuk ook nog steeds liggen voor de sedan, en moet ook nog bekijken hoe ik het daar vast krijg (omdat de achterbumper een andere ronding heeft, en iets minder ruimte heeft onder de nummerplaat t.o.v. een hatchback).

Hoi, Nee geen GT demper, heb 2 sierstukken (http://www.autostyle.nl/catalogus/ulter-sport-uitlaatsierstuk-rond-o70xl120-40-60mm-rvs.html)
Vastbouten ging simpel. Lijmen was totaal geen succes dus...

Tedo

Het schijnt wel te gaan met (lijmklemmen) lijmen (hebben een aantal Fransen gedaan met zo'n GT plaat op hun CC). Gezien het feit dat jij een hatchback hebt, zou de vorm moeten kloppen. Ach, zo gaat het ook. Maar er komt nu dus alleen geen rook uit die uitlaten?

keesos

nouja uit 1 pijp de linker... haha heb de ori demper zo geslepen dat ie overgaat naar het eindtipje

mark

Ik zou het er gewoon aan lassen.  !-! maargoed zo kijk ik er als monteur tegen aan.  :D

Tedo

Niet iedereen kan lassen (en/of beschikt over lasapparatuur en/of brug). ;)

mark


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev