Advertenties


Pcssssss geluid met schakelen

Gestart door Wesley, 25 mei 2005, 14:48:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Wesley

Ik hoor de laatste tijd steeds meer auto's die tijdens het schakelen een Pcssssss geluid maken.
Nu voor zover ik weet is dit een turbo ?
Maar ik heb eens op een 'smart' website gezien dat er apparaatjes voor zijn die geen turbo zijn maar wel dat geluid na doen.
Nu zou ik weleens willen weten of iemand hiervan meer weet en of dit natuurlijk ook verkrijgbaar is voor een Renault Megane Coupe uit 96  :P

Tuned

dat is sjit van tsunami
kan op elke auto en kan je instellen op aantal toeren is leuk maar zou er  niet mee op een meeting of zo willen komen want denk dat als ze je vragen of jeje kap omhoog wilt doen je kapot schaamt

EyesOnly

Als je het mij vraagt....KANSLOOS zoiets...

Wesley

Citaat van: Dave op 25 mei 2005, 15:03:56
dat is sjit van tsunami
kan op elke auto en kan je instellen op aantal toeren is leuk maar zou er niet mee op een meeting of zo willen komen want denk dat als ze je vragen of jeje kap omhoog wilt doen je kapot schaamt

Ja klopt haha
Zijn er misschien enige websites waar die dingen tekoop staan ?
Wil toch wel effe kijken voor de gein :)

Tuned

web site weet ik ni meer allen dat het van het merk tsunami was

Christian de Vriend

ken het merk ja,dan maar als non turborijder door het leven dan als een wannabee

Wordt pas echt leuk als het echt een dump-valve is? 8)
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

peterachterop

Ik heb hem wel voor je.

http://www.sunamiturbo.com/

Klik voor de gein eens op dat muzieknootje waqt je ziet.

Timo Zuiderduin

en dat moet dan nog zoveel geld kosten en dan nog is het nep.
tsja,.. beetje doorsparen dan voor een echte turbo,..
fucking waste of money dit!

peterachterop

Ja $ 149,95 is inderdaad een hoop en dan moet je nagaan dat het hierheen moet komen.

Tegen die tijd moet een normale turbo al wel haalbaar zijn?! :-\

wess

Citaat van: peterachterop op 26 mei 2005, 00:20:36
Ja $ 149,95 is inderdaad een hoop en dan moet je nagaan dat het hierheen moet komen.

Tegen die tijd moet een normale turbo al wel haalbaar zijn?! :-\

dan wil ik wel eens weten wat een turbo bij jouw kost

Timo Zuiderduin

Citaat van: wess op 26 mei 2005, 08:09:48
Citaat van: peterachterop op 26 mei 2005, 00:20:36
Ja $ 149,95 is inderdaad een hoop en dan moet je nagaan dat het hierheen moet komen.

Tegen die tijd moet een normale turbo al wel haalbaar zijn?! :-\

dan wil ik wel eens weten wat een turbo bij jouw kost
het is gewoon zonde om zoveel geld uit te geven aan "nep" mijn mening is,.. spaar dan door en koop een echte turbo!
kost wat meer maar dan heb je er ook nog wat aan en niet alleen een geluidje die je kan laten horen als er een groepje hangjongeren op straat staan die je wilt oimponeren!!

EyesOnly

Jongens....ik weet dat Elia turbo kits heeft gemaakt voor de 1.6e
Is dit nog steeds mogelijk? En zo ja wat zijn de gevolgen als ik er aan wil beginnen...

Wesley

Hmmm...
Ik vind het gewoon een leuk tooltje, tunen doe ik niet voor andere mensen maar voor mezelf.
Eigenlijk interesseert het me weinig wat andere mensen van de auto zeggen al zeg ik zelf wel dat dit natuurlijk fake is maar als je gewoon geen geld heb voor een turbo en er ook niet in geinteresseert ben maar toch wel zo'n geluidje wilt hebben vind ik dit toch wel een leuke oplossing :)
En 150 dollar is toch best nog wel wat voor zo'n fake psssss geluidje, maar ik bookmark hun site toch wel even voor de zekerheid :p

EyesOnly

Citaat van: Erik van Rijn op 26 mei 2005, 09:16:56
Jongens....ik weet dat Elia turbo kits heeft gemaakt voor de 1.6e
Is dit nog steeds mogelijk? En zo ja wat zijn de gevolgen als ik er aan wil beginnen...
En dit ;) :D

Bob

De elia turbokit doet pshhhh dus  :D

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev