Advertenties


klets maar raak DEEL 204

Gestart door Dennis Postma, 16 juni 2013, 11:00:47

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Rogier

Hoi allemaal, dacht laat ook maar is wat van me horen na dat ik een tijdje niet meer op het forum ben geweest.
Ik heb een drukke tijd achter de rug van een verbouwing van de winkel waar ik werk, ik kreeg een 5 daagse omscholing voor de systemen en dan nog de openings actie even in 3 dagen meer dan 40 uur werken.

Verder is er weinig gebeurt, gisteren geprobeert de auto te verlagen, zoals elk jaar gaat de auto net weer iets te laag waardoor de banden aanlopen op de stelschroef. Aangezien ik vanmorgen toch om  06:00 uur al klaar wakker was heb ik meteen de auto weer terug in de "winterstand" gezet, ik kijk der wel naar in mijn vakantie en anders laat ik het lekker voor wat het is, dit jaar ga ik weinig tot geen meetings meer af, de interesse fase staat op een heel laag pitje op dit moment.

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dennis Postma

Welkom Rogier, stel je anders even voor in het volgende topic:
http://www.meganeclub.nl/fora/index.php?topic=1627.0


Geintje  ;)

Jammer om te lezen dat het momenteel op een laag pitje staat. Hopelijk gaat ie alsnog een keer in de zomerstand.  8)

Edwin Postma

Rogier? Wie is dat? 8)7

3dagen 40 uur?
Routine klusje haha :D
3dagen 45 uur en af en toe 80+ de week.
Ja mensen. Het leven van een chauffeur gaat niet altijd over rozen. ;)
Truckertje

Rogier

Ja jij zit de hele dag op je luie kont Edje :D
Dennis ik weet niet of de auto nog na beneden gaat als ik vakantie heb duur het nog maar 2 maandjes en dan kan de auto weer na boven.

Stefan

Hey Edwin,
En van die 80+ uur ben je 45 uur aan het wachten om te laden of te lossen, 20 uur achter het stuur ZITTEN onderweg en zeker nog 4 uur bezig met op facebook plaatsen waar je nu toch allemaal weer rondrijd die week...



--
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dennis Postma

Ja daar kun je druk mee zijn Stefan....  :D

J to the H (Jeroen)

Welkom terug Rogier.


En oeioeioei... mijn vingers jeuken nu wel heel erg.. zou ik het doen???  Y.....  :neen:.....
Jawel  !-!


Taal en leesteken gebruik:
Graag verzoeken wij iedere gebruiker op dit forum zijn/haar berichten op dit forum in het normaal Nederlands te plaatsen. Ook zal er gelet worden op het niet gebruiken van leestekens zoals punten en komma´s. Als wij zien dat iemand zich hier niet aan houd zullen wij het betreffende bericht eenmalig aanpassen en de gebruiker hier via pm op aanspreken.

Wees niet bang dat wij bij elke type fout of afkorting op zullen treden, deze regel is puur om het forum netjes, overzichtelijk en begrijpelijk voor iedere forumgebruiker te houden. Het is tenslotte een forum en niet een vorm van msn/chatbox.

Citaat van: Dennis Postma op 27 juni 2013, 12:13:50
Nee dat is een serieuze forumregel:

Eens in de zoveel tijd is het schijnbaar nodig om de mensen op dit forum daar aan te herinneren. We hebben allemaal de basisschool wel afgemaakt neem ik aan. En daar hebben we als het goed is allemaal geleerd dat het geen me maar m'n is en ze z'n is bijvoorbeeld. Voel je niet persoonlijk aangevallen, dit is gewoon een algemeen probleem wat je helaas in alle media terug ziet maar soms voor de nodige irritatie zorgt.

Edit: Dante was me net voor.


Euhm.. vertel me 'es' Dennis, 'Als wij zien dat iemand zich hier niet aan houd zullen wij....', mis ik hier niet een t-tje?

Lennart

/sarcasme mode: ON

@ Dante en Dennis,
Citeer
Taal en leesteken gebruik:
Graag verzoeken wij iedere gebruiker op dit forum zijn/haar berichten op dit forum in het normaal Nederlands te plaatsen. Ook zal er gelet worden op het niet gebruiken van leestekens zoals punten en komma´s. Als wij zien dat iemand zich hier niet aan houd zullen wij het betreffende bericht eenmalig aanpassen en de gebruiker hier via pm op aanspreken.

Wees niet bang dat wij bij elke type fout of afkorting op zullen treden, deze regel is puur om het forum netjes, overzichtelijk en begrijpelijk voor iedere forumgebruiker te houden. Het is tenslotte een forum en niet een vorm van msn/chatbox.

Hehe,, heerlijke forum regel dit..
Als we toch als taalpurist optreden.....
"Graag verzoeken wij iedere gebruiker" ... --> is een verzoek, geen verplichting  >:D
..."zullen wij het betreffende bericht eenmalig aanpassen"... --> eigenlijk wel makkelijk, een personal spellingscontrole  ;)

/sarcasme mode: OFF
Had de regel inderdaad gelezen en sluit mij er bij aan.
Zeker het onjuist/niet gebruiken van leestekens kan irritant zijn.

Maar dan heb je bij mij toch wel wat corrigeerwerk te doen, aangezien ik vaak dubbele leestekens (punt of komma) gebruik.  8)7
assumption is the mother of all f*ck ups

Stefan

#204
Laten we er geen hele verhalen van maken.
Als iedereen gewoon zorgt dat hij een beetje fatsoenlijke zinnen typt, inclusief de diverse leestekens, dan komt het allemaal wel goed.
Dus geen turbo watts app taal, want dat is dus niet de bedoeling op een openbaar forum als dit.

:police:
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

J to the H (Jeroen)

Helemaal mee eens.

Ik stoor me hier ook aan. Niet alleen hier, maar op veel plaatsen om me heen.
In een what's appje, geen probleem, zolang je maar niet vergeet hoe het wel moet.
En het lijkt er om ons heen steeds meer op dat er steeds minder mensen weten hoe er fatsoenlijk Nederlands geschreven moet worden.

Ennuh.. Ik moet heel vaak mijn post nog aanpassen omdat ik deze ALTIJD even nalees, maar vaak pas nadat ik op verzenden heb gedrukt  l-.

Umpire (Robin)

#206
Ben het met Jeroen eens. Anders worden we hier ook helemaal gek 8)7
Wil je nog een Gin-Tonic? 'Tuurlijk, ik heb morgen Tonics te doen'

Niemand weet dat de broers van Bruce Lee, Crues en Mues, de ontbijtindustrie zijn ingegaan..

Dennis Postma

Er zal altijd een typfout in sluipen. Daar zullen we ook niet over vallen zoals dat ook aangegeven staat in de forumregel. Het is puur bedoeld om alles duidelijk, overzichtelijk en leesbaar te houden.

Roy (Coup a One)

Citaat van: J to the H (Jeroen) op 27 juni 2013, 21:52:31
Helemaal mee eens.

Ik stoor me hier ook aan. Niet alleen hier, maar op veel plaatsen om me heen.
In een what's appje, geen probleem, zolang je maar niet vergeet hoe het wel moet.
En het lijkt er om ons heen steeds meer op dat er steeds minder mensen weten hoe er fatsoenlijk Nederlands geschreven moet worden.

Ennuh.. Ik moet heel vaak mijn post nog aanpassen omdat ik deze ALTIJD even nalees, maar vaak pas nadat ik op verzenden heb gedrukt  l-.

Waarom dan niet eerst op Bekijken drukken (en naar boven scrollen), dan behoefd niemand zich eraan te storen (ook jij niet) ;)

Renegade (Mark)

#209
Ik lees mijn bericht altijd minimaal 1x na voordat ik hem plaats omdat ik van mezelf weet dat ik veel spelfouten maak :q

Vanmiddag een sollicitatiegesprek voor vakantiewerk bij een bedrijf dat metalen ringen maakt voor luchtveren en ringen uit aramide vezels voor het karkas van motorbanden :grin:

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev