Advertenties


klets maar raak DEEL 204

Gestart door Dennis Postma, 16 juni 2013, 11:00:47

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Roy (Coup a One)

#180
Wel een "lekker kontje" Mervin :lmao:

Stefan

Kon je rat nog niet eerder dan?
Leuke avatar  !-!
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Umpire (Robin)

Ziet er erg goed uit!

Ik ga overmorgen m'n startmotor vervangen want dat ding weigert steeds vaker dienst, kan ik meteen de achterkant van het blok even schoonmaken :D
Wil je nog een Gin-Tonic? 'Tuurlijk, ik heb morgen Tonics te doen'

Niemand weet dat de broers van Bruce Lee, Crues en Mues, de ontbijtindustrie zijn ingegaan..

Dennis Postma


therion

Thanx iedereen  :)   

@Roy: wie valt er nu niet voor zo'n kontje  :-*
Renault Megane RS 265 cup

Edwin Postma

Mooie foto mervin.
Echt een fantastische kleur _o_
Truckertje

matthew

Mooie avatar, en zekers een hele dikke auto  :love:

Heatzone (Mark)

Morgen me 16v ophalen!!! Heb er zin in, vriendin is het hele weekend aan het werken en een feestje, dus ik heb het hele weekend tijd alleen met de megane's :D !-!. Alleen zondag moet ik even een vriend helpen met ze audio inbouwen.

Dennis Postma

He wat naar dat je vriendin weg is.....

Veel plezier met de Megane's.  ;)

Heatzone (Mark)

Dankje !-!, foto's volgen zodra hij vergezelt is door me cabrio!!

Dante

1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Heatzone (Mark)

haha, je zal mij waarschijnlijk nog wel 100x kunnen corrigeren op hetzelfde ;), dat is iets dat erin gebakken zit en er niet zomaar uit gaat.

Lennart

owjee, gaat er nu ook op de nederlandse taal gelet worden?
Dat wordt vanaf heden toch maar elk bericht 12 keer controleren  :D
assumption is the mother of all f*ck ups

Dante

@Mark: Spreektaal =/= schrijftaal ;)

@Lennart:
Citaat van: Robin op  4 mei 2010, 19:39:09
Taal en leesteken gebruik:
Graag verzoeken wij iedere gebruiker op dit forum zijn/haar berichten op dit forum in het normaal Nederlands te plaatsen. Ook zal er gelet worden op het niet gebruiken van leestekens zoals punten en komma´s. Als wij zien dat iemand zich hier niet aan houd zullen wij het betreffende bericht eenmalig aanpassen en de gebruiker hier via pm op aanspreken.

Wees niet bang dat wij bij elke type fout of afkorting op zullen treden, deze regel is puur om het forum netjes, overzichtelijk en begrijpelijk voor iedere forumgebruiker te houden. Het is tenslotte een forum en niet een vorm van msn/chatbox.
:nana:
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Dennis Postma

Nee dat is een serieuze forumregel:

CiteerTaal en leesteken gebruik:
Graag verzoeken wij iedere gebruiker op dit forum zijn/haar berichten op dit forum in het normaal Nederlands te plaatsen. Ook zal er gelet worden op het niet gebruiken van leestekens zoals punten en komma´s. Als wij zien dat iemand zich hier niet aan houd zullen wij het betreffende bericht eenmalig aanpassen en de gebruiker hier via pm op aanspreken.

Wees niet bang dat wij bij elke type fout of afkorting op zullen treden, deze regel is puur om het forum netjes, overzichtelijk en begrijpelijk voor iedere forumgebruiker te houden. Het is tenslotte een forum en niet een vorm van msn/chatbox.

Eens in de zoveel tijd is het schijnbaar nodig om de mensen op dit forum daar aan te herinneren. We hebben allemaal de basisschool wel afgemaakt neem ik aan. En daar hebben we als het goed is allemaal geleerd dat het geen me maar m'n is en ze z'n is bijvoorbeeld. Voel je niet persoonlijk aangevallen, dit is gewoon een algemeen probleem wat je helaas in alle media terug ziet maar soms voor de nodige irritatie zorgt.

Edit: Dante was me net voor.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev