Advertenties


klets maar raak DEEL 204

Gestart door Dennis Postma, 16 juni 2013, 11:00:47

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

rickluten

#165
Hier mijn installatie voor degene die het wouden zien, de kenwood sub gaat er nog uit, had hem er ff in gezet voor de lol en te testen  :D







Let niet op de bende achterin, had geen zin meer in opruimen na een dag poetsen  l-
Renault Megane Coupé 1.6E 1996 Rood

Heatzone (Mark)

@ Kevin, ben heel benieuwd waar jij bent verzekerd dan met je 16v.
De auto staat op jou naam?? Ik heb 0 schade vrije jaren en 4,5 jaar me rijbewijs geen bijzonderheden niks en elke maatschappij staat er niet om te springen. Dus wellicht kun je me opweg helpen en aangeven waar de jouwe is verzekerd?

Christian de Vriend

en dat zonder rijbewijs,heeft men die niet nodig om te verzekeren?
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Lennart

#168
Ik vraag mij af of rijbewijs bij verzekeringsaanvraag wel gecheckt wordt..
Volgens mij hoef je deze bij een online aanvraag niet in te vullen.

Ook bij een tenaamstelling van een auto hoef je het rijbewijs volgens mij niet te laten zien en kan je dit met je paspoort..

Hmm.. eigenlijk best bizar  l-

@rick, Kijk, jou achterbak zit weer vol :D
Sub voor de versterker,, scheelt in weer kabels wegwerken !
Hoe klinkt 't ?
assumption is the mother of all f*ck ups

kevinbreda


rickluten

@Lennart

Klinkt echt super, heb bass via radio op -1 gezet voor de speakers, en de fader iets naar achter gezet, en men sub zo ingeesteld dat als ik hem hard zet dus met harde melodie uit speakers in toch nog een beste pomp uit men sub heb maar niet te hard zoals de meeste lui, wil wel van de muziek genieten en niet mijn trommelvliezen opblazen :D
Renault Megane Coupé 1.6E 1996 Rood

Lennart

#171
Nice Rick..

Vroeger  (:D) (dat ik ook nog versterker/sub/etc in mijn auto had liggen) had ik ook mijn sub vrij mild afgestemd..
Altijd leuk dat mensen je 100 meter verder aan horen komen, maar muziek is meer dan alleen de ondertonen :D

@ kevin.
Is inderdaad netjes,
Heb net even een fictieve check gedaan, en met een coupe 2.0 kwam ik inderdaad op +/- 52 euro totaal uit (WA inc assurantiebelasting)
(berekening op postcode 4800ab, 18 jaar en 0 schadevrije jaren)
assumption is the mother of all f*ck ups

kevinbreda

#172
Ja als je sommige mensen hoort dan hebben die meer bass dan klank van de speakers


En een auto gevonden voor me vriendin het is een toyota celica uit 1994 geworden onderhouden door dealer en beste man is zelf monteur geweest bij toyota zelf

Heatzone (Mark)

#173
Ik heb het zelf ook even geprobeerd, sowieso is het werkgebied van ze alleen maar brabant en zeeland.
Maar ik kom met de 16v op 64 euro uit inclusief assurantiebelasting. Mocht ik iets uitgebreider willen dan is het al snel 80+ euro. Ongeacht welke leeftijd onder de 22 ik ook kies.

Zelf kan ik de mijna voor 61 euro verzekeren bij ohra, dit is inclusief assurantiebelasting en ongeval inzittende verzekering.

kevinbreda

Ow wacht ik heb 4 schade vrije jaren haha
Komt dat mijn verzekering de schade vrije jaren mee neemt van de scooter

mark

Aha kijk dat scheelt dus al een hoop.  8)7

therion

 hehe, kan ik eindelijk ook een avatar instellen  8)
Renault Megane RS 265 cup

Karin

Therion, leuke foto voor je avatar.

Christian de Vriend

Welkom bij de Club Mervin  !-!
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Roadkill (Michiel)

Mark kan je hem niet op jouw naam in het verzekerings pakket van je ouders krijgen???? (Dan heb je iig wel pakket bonus, btw ik betaal 250 hoor, maar ja dat is all risk en per jaar.... :D ) Anders eens informeren bij Braas bij jou, die heeft het bij ons ook mooi geregeld, en ook nog eens een stuk goedkoper dan voorheen, btw je verzekeringen eens in de zoveel jaar eens na laten lopen kan zo wie zo erg voordelig uitpakken!
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev