Advertenties

dakraam rubber

Gestart door phazox, 8 juni 2013, 03:23:41

Vorige topic - Volgende topic

phazox

Goedenacht allemaal,

ik ben net nieuw hier zal me eerst even voorstellen,
ik ben Dennis 21 jaar en ik woon in Dordrecht.

en zal ook vaker op dit forum mee gaan komen kletsen.
maar goed even mijn probleempje met me dakraam.

ik heb nu een Megane coupe phase 1 1996 met zo'n ouderwets maar voor mij goed genoeg dakraampje,
helemaal leuk en aardig toen ik hem kocht wist ik dat ie al dicht was ge-kit best lelijk gedaan maar toch dat wilde ik wel oplossen.

ik ondertussen van de week raam los gemaakt en kit weg gehaald etc. maar dat rubber was dus gescheurd vandaar dat het ge-kit was.
ik rondgekeken voor nieuw rubber tja Renault dealer is een beetje lastig en tevens bij de grootste hier in dordt en omgeving stervens duur.

nu was ik benieuwd of iemand hier toevallig iemand kent of weet waar ik hier goedkoop aan kan komen ? ik heb geprobeerd met zwarte elastisch blijvende kit de hoogte (iets dikker) van het originele rubber geprobeerd rond te kitten als vervanging dit werkte voor 99% zat 1 minuscuul kiertje en dacht probeer er nog een dun laagje overheen te kitten maar blijft altijd wel een kiertje open staan heel erg balen maar werkt gewoon net niet.

ik hoop echt dat jullie mij hiermee kunnen helpen, ik wil deze Megane gewoon op en top krijgen omdat ik graag aan me auto sleutel en het ook zonde vind dat de vorige eigenaar er niet zo best mee om is gegaan. ik zal nog wel een post maken met wat ik allemaal al aan de Megane heb gedaan 8)

alvast bedankt!

doornroosje (Robert)

Als je ff op google zoekt dan zul je al merken dat meerdere mensen dit probleem hebben, ik heb dit zelf namelijk ook gehad, ik kon nergens een rubbertje vinden behalve bij mijn eigen dealer dus ik heb het noodgedwongen gewoon bij de dealer moeten kopen, was idd erg duur maar het werk zelf is ook nog een hele klus hoor. Ik ben bang dat je t dus gewoon bij je eigen garage moet halen
Finishing races is important, but racing is more important.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev