Advertenties


klets maar raak DEEL 203

Gestart door matthew, 6 juni 2013, 00:01:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

rickluten

maak straks is een foto van beide kanten van je versterker, dus ook de afstelknopjes etc.. en op welke standen deze staan.

en heb je de functie AMP power op je radio zitten? zo ja. Deze kan je op Low amp(power) zetten en High amp(power).

zet hem dan op high, funtie staat meestal tussen audio settings of EQ
Renault Megane Coupé 1.6E 1996 Rood

kevinbreda

#76
Ik zal zo even fotos maken. Maar dat heb ik niet op de radio zitten :woohoo:
De high pass filter staat aan op de radio, en de low pass filter op de versterker sub level op de radio op staat vol uit.
Heb je anders even whatsapp dan kunnen we daar misschien even over dit hebben?
Anders spammen we heel dit topic vol _o_

rickluten

#77
Misschien vraag je teveel van je versterker door de low pass helemaal open te draaien, zit waarschijnlijk toch iets niet helemaal goed in je versterker waardoor hij zo warm word. en je kan me appen op : 06RICK
Renault Megane Coupé 1.6E 1996 Rood

rickluten

Kevin kijk hier, heb ik ff snel voor je in elkaar geflanst. Sluit het eerst maar is zo aan zoals het hier PRECIES staat..  !-!

Renault Megane Coupé 1.6E 1996 Rood

Umpire (Robin)

Ken je dat? Denken dat je motorsteun naar de klote is omdat je auto bij het optrekken beheurlijk trilt, maar er twee nieuwe boutjes ingooit en het probleem daarmee oplost? :D :D
Wil je nog een Gin-Tonic? 'Tuurlijk, ik heb morgen Tonics te doen'

Niemand weet dat de broers van Bruce Lee, Crues en Mues, de ontbijtindustrie zijn ingegaan..

Karin

Robin, scheelt je wel geld haha

J to the H (Jeroen)

Hmm, ik naar buiten. Gooi 2 boutjes erin...
Wat denk je? Kijk onder mijn auto. Liggen ze daar maar een beetje te liggen, na 2 pogingen lag er nog maar 1 op de grond, en uiteindelijk bleven ze allebei erin, maar ben bang dat als ik straks ga rijden ze bij de eerste drempel alweer op straat liggen.




(Te flauw?  ;()

Karin


Roadkill (Michiel)

Gisteren ff de auto van Heatzone bewondert, ding staat echt super mooi zo!! (in het echie nog veel beter dan op de foto's ! 0

@ mark (heatzone dus) Als ik nu de naam Rex laat vallen, gaan de oren van Yindi meteen omhoog staan ;)

@ de andere fossielen hier, mijn 2e auto was een dikke Ford Capri mét lichtmetaal, ok wel 13 inch maar toch lichtmetaal :D Dus ik was er kennelijk vroeg bij :D. Maar goed ik val nu kennelijk onder de fossielen maar rij wel met 17 inch en een schreofset die op laag staat, klinkt dit als een midlife crisis?????  (Mijn vriendin denkt nl van wel.... :D )
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Dante

Zolang je nog geen open, lage 2-zitter koopt, waarin iedereen je kale plek op je achterhoofd kan zien, is er niets aan de hand... ;)
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Fubar (Marcel)

@Roadkill, 'midlifecrisis' = tijdelijk, overgang :rant: (link naar je vriendin  :nana:) is erger en definitief...... :omg:

ontopic maar weer Y
Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

Fubar (Marcel)

Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

Dominique Reijerink

whaha geweldig dit

we krijgen niet alleen veel info over megane's, maar ook over fossielen een vrouwen  !-!
In bezit van Renault Mégane II Grand Tour 1.6 16V
Een leeg glas bier is hetzelfde als een bh aan de waslijn, het beste is eruit.

Felix

Wellicht is dit een leuk klusje voor een van de Megane II Ph1 eigenaren onder ons? :)


Heb de foto bij de italiaanse meganeclub vandaan, dus ff zoeken en je vind vast en zeker de projectpagina ;)
http://www.meganeclub.it/forum/index.php?topic=31502.0

Lennart

ziet er inderdaad netjes uit Felix,, Ben benieuwd wie zich hieraan gaat wagen.

@Tedo, Jeroen, Robin en de andere die zich in het "Ik heb iets nieuws gekocht/gemonteerd! [op mijn Mégane] DEEL 59" (AKA "ik voel mij oud" topic ) met de leeftijd bezig was..
Ook ik heb mijn leeftijd maar even in het profiel gezet  o-)
En ja... ook ik voel me af en toe een ouwe L...
assumption is the mother of all f*ck ups

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev