Advertenties


klets maar raak DEEL 203

Gestart door matthew, 6 juni 2013, 00:01:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

rickluten

Mensen trouwens nog ff iets,

Ik had laatst mijn accu leeg, of bijna leeg, en wou mijn auto starten, en toen sloeg mijn startmotor niet aan.

Ik dacht accu leeg. omdat er ook niet in de auto gereden worden.

Maar ik heb nu de accu opgeladen, maar nog steeds pakt hij de startmotor niet ? ik hoor als ik de sleutel omdraai wel een of andere zoem, maar de startmotor draait nog niet rond,

wat kan dit zijn ? is mijn accu gewoon dood en geeft te weinig stroom? of is mijn startmotor kapot?
Renault Megane Coupé 1.6E 1996 Rood

Dennis Postma

Al eens met startkabels geprobeerd te starten? Als het je accu zou zijn krijgt je net even wat meer prik van de hulpauto. Als ie dan wel start weet je in ieder geval dat je start motor goed is.

Umpire (Robin)

Voel eens aan je startmotor offie nog goed in z'n fitting zit. bij mij hing 'ie er dus uit..
Wil je nog een Gin-Tonic? 'Tuurlijk, ik heb morgen Tonics te doen'

Niemand weet dat de broers van Bruce Lee, Crues en Mues, de ontbijtindustrie zijn ingegaan..

rickluten

oke ga ik dat eerst ff kijken, startmotor bij een coupe 1.6E uit 96 . zit beetje links onderin volgens mij ofniet ?

gr
Renault Megane Coupé 1.6E 1996 Rood

rickluten

is al opgelost, probleem was simpel.

Massa van startmotor lag eraf  l-
Renault Megane Coupé 1.6E 1996 Rood

J to the H (Jeroen)

@ Kevin, ik zou beginnen inderdaad met het resetten, lekker simpel en half uurtje werk.

Andere grote verbruikers zijn airco, achterruitverwarming, mistlichten voor en achter.

Umpire (Robin)

Lekker bezig Rick :D

Net even een stuurbekrachtigingspomp bij Davy Hoogmans gekocht. Topper dat ie is _o_
Wil je nog een Gin-Tonic? 'Tuurlijk, ik heb morgen Tonics te doen'

Niemand weet dat de broers van Bruce Lee, Crues en Mues, de ontbijtindustrie zijn ingegaan..

rickluten

haha tjah, ben nog geen held op dat gebied, maar dat komt vanzelf wel hahahha
Renault Megane Coupé 1.6E 1996 Rood

Yorick

Rick en YoRick zijn nog broekies op het gebied van Meganes merk ik al wel  8)7  :P

Umpire (Robin)

Yorick ben je toch zelf? ik ben niet helemaal wakker hoor o-)
Wil je nog een Gin-Tonic? 'Tuurlijk, ik heb morgen Tonics te doen'

Niemand weet dat de broers van Bruce Lee, Crues en Mues, de ontbijtindustrie zijn ingegaan..


kevinbreda

Zo heb weer angel eyes drek maar eens even monteren

Yorick

Ik zie op Marktplaats mooie cup spiegels voor op mijn Megane..
Is het lastig om deze te monteren? De spiegels verstel je elektrisch, dus er zal wel het een en ander aangesloten moeten worden neem ik aan.

Heb al lopen zoeken op het forum, maar kon het niet echt te pakken krijgen.

Umpire (Robin)

Heeuy, die heb ik ook. zou wel beter zijn als je standaard elektrisch verstelbare had, anders is het volgens mij vrij moeilijk!
Wil je nog een Gin-Tonic? 'Tuurlijk, ik heb morgen Tonics te doen'

Niemand weet dat de broers van Bruce Lee, Crues en Mues, de ontbijtindustrie zijn ingegaan..

Roy (Coup a One)

Citaat van: YorickB op 13 juni 2013, 23:50:20
Ik zie op Marktplaats mooie cup spiegels voor op mijn Megane..
Is het lastig om deze te monteren? De spiegels verstel je elektrisch, dus er zal wel het een en ander aangesloten moeten worden neem ik aan.

Heb al lopen zoeken op het forum, maar kon het niet echt te pakken krijgen.

Betreffen het de gele cup spiegels v.d. coupe 1 :?

Weet wel dat je dan minder zicht heb ter vergelijking van je standaard spiegels, en dat je een behoorlijke dodenhoek met die spiegels hebt. Mocht je echt iets willen dan zou ik de verlengde versie nemen, juist dan krijg je er geen spijt van!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev