Advertenties


klets maar raak DEEL 203

Gestart door matthew, 6 juni 2013, 00:01:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Ard Klok

Dante & Jenny gefeliciteerd.

Xanquezer (Frank)

#16
gefeliciteerd dante!!
*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

kevinbreda

#17
@ Kevin, vervelend voor je maar misschien ook weer een voordeel, kan je nog wat langer oefenen met lessen.

Ja ik kan dus afgaan rijden dat is dus niet het probleem hij zegt dat ik er klaar voor ben.

Maar ja dan maar afwachten 2de week van augustus.

En dan eens een vraagje aan de meeste mensen hier :)

Wat vinden jullie een goede auto radio  ?

Umpire (Robin)

Eeeeeven verder met t V-snaartje, vieze handen kweken want de olie is per ongeluk uit mn stuurbekrachtigingspompje gelopen  l-
Wil je nog een Gin-Tonic? 'Tuurlijk, ik heb morgen Tonics te doen'

Niemand weet dat de broers van Bruce Lee, Crues en Mues, de ontbijtindustrie zijn ingegaan..

rickluten

Pff zweet op de kop staan,

sinds gister al bezig met de auto grondig te wassen en te poetsen,

nog een uurtje of 2 en dan helemaal klaar..

dan staat de auto helemaal in de poets en kleurwax en zelfs de velgen weer tip top  !-!

ook nog is ff kijken wat ik met het motorblokje ga doen, waarschijnlijk de koppakking of kleppendeksel pakking lek, want ligt behoorlijk wat olie op het blokje, dus ff schoonmaken en kijken waar de lek vandaan komt  8)7
Renault Megane Coupé 1.6E 1996 Rood

rickluten

En dit is het resultaat aan de buitenkant na 2 dagen wassen, poetsen en boenen!  _o_

fotos zijn beetje onduidelijk, men telefoon gaat het binnenkort begeven denk ik  :')







Renault Megane Coupé 1.6E 1996 Rood

Heatzone (Mark)

Ondanks de inderdaad wat slechte foto's ziet hij er goed uit! Erg netjes en mooi schoon !-!

Stefan

Goed bezig.
Rood is zowieso een moeilijke kleur natuurlijk.
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

rickluten

Thanks mensen! en inderdaad rood is een lastige kleur..

Zit ook wel wat kleurverschil op de auto, vooral in de motorkap en spatborden,

Maar wil als er wat meer centen zijn een cleaned motorkap hebben , en er komen toch nog een keer andere bumpers + sideskirts op.

Maar zoiezo eerst mijn Brock B2 velgen eronder! :D

En binnenkort naar de sloop om mijn uitlaat te vervangen, want moet waarschijnlijk compleet nieuwe pijp onder..  ;(
Renault Megane Coupé 1.6E 1996 Rood

juul

@Dante gefeliciteerd ik bijna 3 weken :D :D

@rickluten ik heb nog een middendemper liggen komt van een HB af maar volgens mij maakt dat niet uit.
                Komt van een 1.6e af en zag dat jij die ook hebt.

rickluten

Juul je hebt PM!

En mensen nog even een vraagje,

ik krijg nu 16 inch brock b2 cupvelgen. met een ET waarde van  30.

De eigenaar zegt dat hij hem niet kan verlagen zonder spoorverbreders, maar hij heeft een coupe Phase 2.

Ik heb een coupe phase 1 uit 96. Moet ik nu spoorverbreders kopen om hem alsnog ietswat te verlagen ?
Renault Megane Coupé 1.6E 1996 Rood

Stefan

Coupe fase 1 of 2 maakt wat betreft de wielen niks uit hoor volgens mij.. :neen:
Dus in dat geval zou je spoor verbreders moeten hebben dus inderdaad als het klopt wat die andere persoon zegt.
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

rickluten

oke en wat doen spoorverbreders nou precies? die zorgen ervoor dat je velgen verder naar binnen gaan staan ? zo ja, waarom heten het dan spoorVERBREDERS?  8)7

heb verder niet veel verstand en ervaring op dat gebied, dus maak me is wijs haha
Renault Megane Coupé 1.6E 1996 Rood

Stefan

Nee, ze laten je wielen verder naar BUITEN staan inderdaad..
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

rickluten

maar waarom zouden ze dan verder naar buiten moeten staan als ik hem verlaag? dan komen ze toch juist tegen mijn spatborden aan ? of juist niet ?
Renault Megane Coupé 1.6E 1996 Rood

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev