Advertenties


klets maar raak DEEL 203

Gestart door matthew, 6 juni 2013, 00:01:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

doornroosje (Robert)

Citaat van: Stefan op 11 juni 2013, 16:36:07
Kan je alleen als je betalend RMC lid bent.
Dat is een mooi voorbeeld van 1 van de privileges die je nu eenmaal pas hebt als officieel lid zijnde. ;)

nou als officieel niet lid zijnde zonder privileges vindt ik die opmerking klinken alsof je neus te hoog de lucht insteekt,  ik ben nieuw laat ik eerst maar even rustig wat rondkijken dan zie ik later wel of ik lid wordt!
Finishing races is important, but racing is more important.

Lennart

Robert,

Ik denk niet dat de opmerking geplaatst is uit hoogmoed of met een arrogante inslag. (vandaar ook de smiley met knipoog achter de tekst :) )

Het is inderdaad zo dat (betalende)leden een aantal extra mogelijkheden hebben op het forum. Denk aan een project pagina, geen reclames of het plaatsen van een avatar.

Het is prima dat je eerst eens rustig op het forum rondkijkt hoor.. Heb ik ook gedaan. 8)
Maar helaas heb je hierdoor wel een paar beperkingen, maar daar valt goed mee te leven  ;)
assumption is the mother of all f*ck ups

Stefan

Hoe jij het opvat kan ik niks aan doen ;) :neen:
Het was in ieder geval informatief bedoeld.
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Christian de Vriend

Nog 2 voordelen van het lid worden zijn:

- Toegang tot meetings die binnen de rmc geregeld worden.
Waaronder deze tourtocht http://www.meganeclub.nl/fora/index.php?topic=17332.msg323333;topicseen#new
- Kortingen bij diverse club sponsoren ,deze lijst is aardig toegenomen dit jaar.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Stefan

toegang tot het leden only gedeelte..
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Ard Klok

Onlangs deze site gevonden waar je een tool kunt downloaden zodat je zelf GPS-routes kunt creeren. Tot nu toe eigenlijk altijd kant en klare routes gedownload van bijvoorbeeld deze site, maar zelf creeren is natuurlijk ook leuk. Iemand toevalling ervaring hiermee (of met andere gelijksoortige sites/tools)?

kevinbreda

Misschien straks nog coupe rijder der bij

Mijn neef gaat er ook een hoogst waarschijnlijk halen
Het is de link hier onder 2.0 16v


http://m.marktplaats.nl/a/auto-s/renault/m677312508-renault-megane-coupe-2-0i-16v-tuning-zeer-uniek.html



Edwin Postma

Geinig ding.
Maar naar mijn weten zit onder de Maxi kit nog een beste schade.
Maar weet het niet zeker ;)
Truckertje

kevinbreda


Heatzone (Mark)

Van die auto is een project topic te vinden op de renault tuning club. Volgens mij had ik daar destijds niks gelezen over schade onder de kit, maar ik kan het mis hebben. Ff een beetje zoeken en je vind dat project topic wel. Hij wilde hem destijds verder opknappen voor ze vriendin maar de relatie ging over.

Deze auto heeft wel even een flink setje spoorverbreders nodig.

Edwin Postma

Er is een coupe met schade aan de achterzijde.
Daar hebben ze de kit omheen gezet.
Kan zijn dat het een andere maxi is maar ik dacht deze.
Truckertje

Heatzone (Mark)


Dennis Postma

Edwin heeft gelijk. De 'maxi' in de advertentie heeft schade gehad. De auto is vroeger ooit van een clublid geweest voordat de maxikitt er op kwam. Ook de afwerking van die auto laat te wensen over.

kevinbreda

#148
Je ziet er niks van

Maar zouden eens goed rondje lopen om de auto


En spoor verbreders mag die zeker wel hebben

Maar om een lang verhaal kort te maken is die het geld waard of laten staan

mark

ik zou het niet kopen, ik koop liever een originele waar nog niemand aan gerommelt heeft.  ;)
En daar vervolgens je eigen versie van maken.  !-!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev