Advertenties

Knipperende verlichting

Gestart door EbOoZ, 26 mei 2005, 14:02:45

Vorige topic - Volgende topic

EbOoZ

Het probleem bestaat eigenlijk al een jaar, maar ik heb er nooit echt aandacht aan geschonken.
Tot vandaag...

Al vanaf dat ik in mijn M?gane rij heb ik te maken met het volgende;

- Wanneer ik de muziek hard heb staan en de auto loopt stationair, dan begint de verlichting (binnen en buiten) licht te knipperen. Vervolgens had ik toen een condensator gekocht om de pieken van de versterker op te vangen, maar het probleem bleef.
- Als ik mijn mistlampen aan heb staan en ik doe mijn richtingaanwijzer uit naar links en deze gaat terug nadat ik de bocht om ben, dan gaan de mistlampen ongeveer 2 seconden uit en daarna weer aan. Als ik mijn richtingaanwijzer uit doe naar rechts en deze schiet weer terug, heb ik nergens last van.
- Ook als ik mijn ramen (electrisch) naar boven doe bij stationair draaien, dimt de verlichting.

Heeft dit iets met de massa te maken ofzo ???

Tuned

sterkere accu kan ook helpen, maar zou een massa probleem kunnen zijn
dat van je binnen verlichting en audio is wel accu

Timo Zuiderduin

Citaat van: Danny "EbOoZ" op 26 mei 2005, 14:02:45
Het probleem bestaat eigenlijk al een jaar, maar ik heb er nooit echt aandacht aan geschonken.
Tot vandaag...

Al vanaf dat ik in mijn M?gane rij heb ik te maken met het volgende;

- Wanneer ik de muziek hard heb staan en de auto loopt stationair, dan begint de verlichting (binnen en buiten) licht te knipperen. Vervolgens had ik toen een condensator gekocht om de pieken van de versterker op te vangen, maar het probleem bleef.
- Als ik mijn mistlampen aan heb staan en ik doe mijn richtingaanwijzer uit naar links en deze gaat terug nadat ik de bocht om ben, dan gaan de mistlampen ongeveer 2 seconden uit en daarna weer aan. Als ik mijn richtingaanwijzer uit doe naar rechts en deze schiet weer terug, heb ik nergens last van.
- Ook als ik mijn ramen (electrisch) naar boven doe bij stationair draaien, dimt de verlichting.

Heeft dit iets met de massa te maken ofzo ???

bij mij zelfde verhaal,.. denk dat de standaard accu gewoon te licht is.
ik zit er zelf ook over te denken om een betere accu erin te hangen!

maar dat richtingaanwijzer/mistlicht verhaal heb ik nog niet meegemaakt. dat zal inderdaad eerder een probleempje ergens met de bedrading zijn.

harm

laat de dynamo eens door meten misschien is de spanningsregelaar wel kapot
calque sans air ride
http://www.klikhierniet.net

Cabrio-Driver_TU

zodra je meer muziek, meer verlichting, enzo gaat steken moet je eigenlijk ook een zwaardere batterij steken.
ik heb dit ook aan de hand gehad met mijn cabrio.
meer muziek en neon ingezet en de batterij was op 5min leeg zonder dat de auto draaide enzo
heb daarna een zwaardere batterij gestoken.
nu kan mijn auto een dik uur lang spele zonder dat de batterij leeggaat

een zwaardere batterij kost wel wat meer, maar je hebt er wel meer plezier van  :D

enkele voordelen die ik erbij had zijn:
* auto start beter
* elektrische ruiten gaan sneller
* muziek speelt langer zonder xtra benzine verbruik

Grtzzzzzz

EbOoZ

Ja daar zit inderdaad wat in. Binnekort maar even een nieuwe kopen.

Nu alleen nog even achter dat mistlamp verhaal aan... das ook vrij krom :-\

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev