Advertenties


4 augustus 2013 - Franse Auto Dag te Culemborg

Gestart door Ard Klok, 31 mei 2013, 14:34:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Karin

Ik rij ook gelijk naar de Mac in Enspijk

Roy (Coup a One)

Schrijven v.d. verzamelplaatsen is gedeeltelijk aangepast (zie vorige pagina) en de tijden van verzamelen zijn iets gewijzigd, gezien de organisatie het graag goed wil regelen voor zowel ons als voor hun zelf.

Tevens zijn er v.d. twijfelaars nog 2 plaatsen gereserveerd om zodoende alsnog bij de RMC te kunnen gaan staan, dus wie weet zien we jouw ook in Culemborg :? Zijn het meer dan 2 auto's zeg je :dunno: geen probleem, er is voldoende plaats al geeft het je dan geen garantie om bij de RMC te kunnen gaan staan maar we zullen elkaar dan wellicht wel zien --

juul

Gaat hem helaas niet worden. Gaan dan de waarschijnlijk de caravan ophalen en me vrouw moet eerst werken tot 11:00.
Voor een iedereen die gaat veel plezier en we zien vast wel wat foto's tegemoet.

Roy (Coup a One)

Jammer Juul maar hopelijk ben je de volgende keer er wel bij want die wil je echt niet missen :x :D

Losballos (Ron)

Word de eerste meeting met RMC, wel zin in  !-! ook gelijk lid worden o-)
Rozen zijn Rood
Mijn naam is Ron
Dit gedicht slaat nergens op
Magnetron


#RememberTheBuster

juul


Roy (Coup a One)

29 september 12½ jarig bestaan v.d. club ;)

Renegade (Mark)

Ik rij ook gelijk naar de mac in Enspijk, de AC in Nieuwegein dan ben ik een beetje rondjes aan het rijden tussen Enspijk, Nieuwegein en Culemborg 8)7

Roy (Coup a One)

Mark we zullen allen iets meer brandstof in de tank moeten doen, wil je allen elkaar ontmoeten op een centrale plek (vlakbij de meeting) en daarbij wie rijdt er van ons geen rondje :sturen: door half Nederland.
Weet ook dat je niets verplicht bent, om volg ordes op te volgen :neen: we laten elkaar hier bij de RMC allen vrij in maar voor een meeting dient er wel iets geregeld te worden anders vliegt ieder zijn eigen weg (en dat is ook niet de bedoeling) ;)

Dirk Kuipers

Mark komt toch gewoon op het laatste verzamelpunt? Daar is toch niks mis mee?

Thijs

Voor mij maakt het eigenlijk niks uit ;-)
Ik weet niet hoeveel er nu bij het AC wachten... Anders rol ik gewoon door naar de 2e verzamel plek.
Haast je wanneer je tijd hebt, dan heb je tijd wanneer je haast hebt!

Roy (Coup a One)

Citaat van: Dirk Kuipers op  1 augustus 2013, 09:32:12
Mark komt toch gewoon op het laatste verzamelpunt? Daar is toch niks mis mee?

Wie zegt dat daar wat mis mee is Dirk, daar heb ik het niet over gehad.

Ard Klok

Is het handig om een lijstje te maken wie naar welk verzamelpunt komt. dit om het overzichtelijk te houden?
Bijvoorbeeld:

Verzamelen bij AC:
-
-

Komt direct naar Mac in Enspijk:
- Karin
- Ard
-
-


Rick Santbergen

Citaat van: Roy (Coup a One) op  1 augustus 2013, 13:23:26
Wie zegt dat daar wat mis mee is Dirk, daar heb ik het niet over gehad.

Zo komt je tirade een paar posts daarboven wel over.

Roy (Coup a One)

Nee dat is geen probleem maar allen rijden we meer kilometers omdat Enspijk niet directer op de route ligt dan Culemborg, maar ik begin het idee te krijgen dat ik ieder naar België laat rijden en dan weer terug naar Culemborg (weten jullie dan een betere verzamelplaats) :?

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev