Advertenties

4 augustus 2013 - Franse Auto Dag te Culemborg

Gestart door Ard Klok, 31 mei 2013, 14:34:46

Vorige topic - Volgende topic

Thijs

Haast je wanneer je tijd hebt, dan heb je tijd wanneer je haast hebt!

Rebecca Fontijn

Veel plezier allemaal ik heb zitten puzellen maar ga het echt niet redden

Roy (Coup a One)

@Thijs dat kan de beste gebeuren,  doe maar rustig aan want de tijd ga je toch niet inhalen. 
We houden je plekje wel gereserveerd.

@Rebecca was het kruisjassen :) vanuit hier de groetjes van iedereen.

Ard Klok

Was weer gezellig vandaag. Na afloop van de meeting (die wat vroeg was afgelopen) nog even lekker in de omgeving rondgetoerd. Circa kwart over zes weer thuis.
De weinige foto's die ik heb gemaakt (vanwege problemen met de camera >:() zal ik morgen nog online zetten.

Losballos (Ron)

Het was inderdaad een mooie dag, eindelijk wat gezichten bij de auto's gezien  !-!

Helaas was ik de camera vergeten, maar met de telefoon wat foto's gemaakt, zal ik morgen ook online zetten
Rozen zijn Rood
Mijn naam is Ron
Dit gedicht slaat nergens op
Magnetron

#RememberTheBuster

pierre

http://www.pijo.nl    Gecertificeerd Autopoetsbedrijf  te Lienden  (GLD)
Wie niet laag rijd hoeft niet om te rijden.
https://twitter.com/#!/PiJoAutopoetser
http://www.facebook.com/pijo.autopoetsbedrijf.5

Karin

Mensen ik heb het weer grandioos naar mijn zin gehad. Lekker weer, al werd het later wel heel erg warm op het terrein. Heerlijk gelachen en leuk om elkaar weer eens te treffen. Jammer dat er uiteindelijk van onze club niet zo heel veel waren. Ik hoop dat dat met een volgende meeting beter is.

Pierre, je heb mooie en leuke foto's gemaakt. Geeft een goede impressie van wat er allemaal stond (en rondliep, grijnzzz)

Roy (Coup a One)

:0 Ben de hele avond al gebroken maar Pierre mooie foto's ;) en voor iemand die eventueel een andere kleur wil, zou dit wel eens een kleur (zwart, groen, donkergroen) aanrader kunnen zijn !-!

Ard Klok

Christian de Vriend

@Pierre Leuke fotos,kan wel zien dat je een specifiek onderwerp netjes op foto kan zetten ;)

@Roy.. zie ik het nu goed? overweeg je een evo spoiler? of een ander type?
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Lennart

Ook ik ben veilig thuisgekomen na de meeting.
Kijk terug op een geslaagde en zeer gezellige middag met een heerlijk zonnetje erbij !!
Op naar de volgende meeting !!

@piere. Foto's zien er weer goed uit !!
Sta verbaast van het aantal auto's die je nog hebt gefotografeerd  :D
assumption is the mother of all f*ck ups

Dirk Kuipers

Leuke foto's Pierre.

Die coupe fase 2 uit Belgie heb ik trouwens nog nooit eerder voorbij zien komen.
Jammer, want de eigenaar van zo'n wagen hoort toch hier eigenlijk wel lid te zijn. :)

Edwin Postma

Truckertje

Dennis Postma

Aan de foto's te zien was het weer erg gezellig.

@Roy, is de spoiler er nog op gekomen? Voor zover het te zien was zag het er goed uit.

@Pierre, erg leuke foto's. Zo te zien waren er niet alleen maar mooie auto's.

Qua tijd had ik er best even bij kunnen zijn, al was ik dan iets later gekomen. Maar gezien de laatste ontwikkelingen omtrend de zwangerschap (niets ernstigs) durfde ik het niet aan om Claudia onnodig alleen thuis te laten. Het gaat de laatste dagen erg snel namelijk.

Bij onze eigen jubileummeeting ga ik zeker proberen aanwezig te zijn, wellicht dan met het complete gezinnetje.  ;)

Ard Klok

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev