Advertenties


Is mijn Coup? verlaagd?

Gestart door Erik Olijnsma, 25 mei 2005, 21:54:00

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Erik Olijnsma

Hallo,

Ik heb besloten mijn coup? toch te gaan verlagen en dan direct goed, dus 50-60 mm. nu heb ik alleen het idee dat mijn coup? al 30-35 mm lager ligt, klotp dit?


berry_p

heb je geen duidelijke foto van het wiel aanzicht, recht ervoor.

en als je hem 50-60 mm gaat verlagen dan heb je wel andere dempers nodig.

Erik Olijnsma


Erik Olijnsma


Erik Olijnsma

#4
http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=16140&start=150

kijk maar naar de foto's van de blauwe, ik vind de mijne niet echt op de onderste foto lijken

Kawing [Real-One]

Ja het is eignelijk ja en nee, misschien omdat je wielen misschien wat klein zijn?? Merk je het dan niet aan de rij eigenschappen als je de bochten in gaat? En heb je ook al gezien of er echt wel veren zijn vervangen? Maar 50mm lijkt me sterk..

Erik Olijnsma

de foto die ik eerder heb gepost komt wat bedrogen uit, de wagen stond niet vlak.

Ik zal vanmiddag een betere foto plaatsen, en 50mm was alleen wat ikzelf wilde verlagen

Erik Olijnsma


Erik Olijnsma

Als ik die foto zo zie, dan heb ik t idee dat ie toch niet verlaagd is

Timo Zuiderduin

ziet er niet verlaagd uit nee!! ;D

EbOoZ

Idem bij mij... bij mij ziet het er precies hetzelfde uit :-X

Arie van de Hoek

#11
Hey Erik. Kwestie van meten is weten. Vanaf krikpunt voor gemeten richting de grond moet dit bij een standaard coup? en cabrio +/- 16.5 cm zijn. Nadat ik de verlaging van de cabrio van Wilma, de coup? van mij en die van Kier had gedaan, was dit +/-? 13.0 cm voor.
(heb ff het e.e.a. opgezocht van de wagens die ik verlaagd heb.Had de aantekeningen nog)? :D

Gezien de foto's op deze site en op het RTC-forum, denk ik dat de jouwe niet verlaagd is.

By the way. Er zit ? op mijn tekst en foto's......? ;) ;D


Erik Olijnsma

neuh dat dacht ik eerst ook niet, totdat ik die off-road foto's zag van de jouwe, en ik kan mij niet voorstellen dat ie ook zo hoog staat

Arie van de Hoek

En ???  ??? Wat is de stand ??

Erik Olijnsma


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev