Advertenties


Onderdeel naam

Gestart door Umpire (Robin), 29 mei 2013, 16:30:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Umpire (Robin)

Ik wist hoe het heet, maar ondertussen vergeten..

Auto: 2.0 8V, F3R
Een zwarte stang die loopt van de achterste motorsteun, rond de carterpan en zit ook vast aan de versnellingsbak. Lijkt een soort ondersteunende stang..

Hoe heet dit? 8)7
Wil je nog een Gin-Tonic? 'Tuurlijk, ik heb morgen Tonics te doen'

Niemand weet dat de broers van Bruce Lee, Crues en Mues, de ontbijtindustrie zijn ingegaan..

Jacques

Ik weet niet of je die stang zoekt, maar ik heb er nog een liggen.
Bij interesse PM me.

BadEend

Versnellingsbaksteun?

Umpire (Robin)

Heb Jacques even een pb gestuurd. Nee BadEend, geen versnellingsbaksteun geloof ik. loopt vanaf je motorsteun om je carter heen, zit wel vast aan de bak..
Wil je nog een Gin-Tonic? 'Tuurlijk, ik heb morgen Tonics te doen'

Niemand weet dat de broers van Bruce Lee, Crues en Mues, de ontbijtindustrie zijn ingegaan..

Jacques

Ik heb je een foto toegestuurt per e-mail

Umpire (Robin)

Helaas had Jacques niet het deel dat ik bedoelde, dus mensen die weten hoe dit heet, graag  !-!
Wil je nog een Gin-Tonic? 'Tuurlijk, ik heb morgen Tonics te doen'

Niemand weet dat de broers van Bruce Lee, Crues en Mues, de ontbijtindustrie zijn ingegaan..

kevinbreda

Jammer dat de mijne rot was he ;*

Jacques

Plaats gewoon een foto op het forum van het defecte onderdeel. Je zet ons allemaal op een dwaalspoor. Ik denk nu dat je het silentblok tussen bak en subframe bedoelt, ook wel hondebot genaamd.

michael360

je bedoelt da stuk ijzer van ongeveer 15 cm die van de voor kant van je pendelsteun loopt?

Umpire (Robin)

Een foto ervan:

de rode pijlen geven het onderdeel aan, de blauwe pijl is je motorsteun.

Wil je nog een Gin-Tonic? 'Tuurlijk, ik heb morgen Tonics te doen'

Niemand weet dat de broers van Bruce Lee, Crues en Mues, de ontbijtindustrie zijn ingegaan..

Xanquezer (Frank)

dat is voor je versnellings pook

versnellinspook stang :P   


athans,  hiermee schakel je
*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

Umpire (Robin)

#11
Nee Frank, die zit links van de meest linkse rode pijl. Zo stom ben ik nou ook weer niet o-) :q

EDIT: Ik zie wel waardoor je het dacht. Het begin (aan de motorsteun kant) is van de motorsteun afgebroken waardoor die stang meer richting de versnellingspookstang gaat :q
Wil je nog een Gin-Tonic? 'Tuurlijk, ik heb morgen Tonics te doen'

Niemand weet dat de broers van Bruce Lee, Crues en Mues, de ontbijtindustrie zijn ingegaan..

Jacques

Dat dunne beugeltje links boven in de foto heb ik wel liggen. De steun van het ondercarter naar de bak zou ik laten lassen.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev