Advertenties


Ik heb iets nieuws gekocht/gemonteerd! [op mijn Mégane] DEEL 59

Gestart door matthew, 27 mei 2013, 22:42:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

rickluten

Maar wij zijn jou niet en dit is 2013  !-! !-!  _o_  :D :D

hahahahah
Renault Megane Coupé 1.6E 1996 Rood

J to the H (Jeroen)

Nee, maar Tedo heeft wel gelijk.
We worden steeds verwender.
Ik was ook superblij met mijn Micra toen ik 18 was. Nu is een Megane de standaard (toeval hier op dit forum?  :P)
Maar ook met andere dingen. Mijn zoon van 11 durft de straat niet op zonder zijn Jordan's, Adidas en andere merkkleding.
Ik had bijna geen merkkleding toen ik zijn leeftijd had.

Zo genoeg gehuild en de moraalridder uitgehangen.

Supervette velgen Mark, en balen van die schade, je ziet het niet, maar je weet dat het er zit, en het plaagt je continu in gedachte.

Tedo

Citaat van: rickluten op  8 juni 2013, 21:24:09
Maar wij zijn jou niet en dit is 2013

Daarentegen was mijn eerste auto 6 jaar oud (en geen 16 jaar)  :nana:

Paul

Citaat van: mark op  8 juni 2013, 20:48:54
Dit is dan de ergste beschadiging, voor de rest zitten er alleen wat diepe krassen op de velgrand.  >:(


Dit is geen beschadiging door een veerpoot, dit is iets wat op de weg heeft gelegen of een stoeprand.
Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

rickluten

Citaat van: J to the H (Jeroen) op  8 juni 2013, 22:19:35
Nee, maar Tedo heeft wel gelijk.
We worden steeds verwender.
Ik was ook superblij met mijn Micra toen ik 18 was. Nu is een Megane de standaard (toeval hier op dit forum?  :P)
Maar ook met andere dingen. Mijn zoon van 11 durft de straat niet op zonder zijn Jordan's, Adidas en andere merkkleding.
Ik had bijna geen merkkleding toen ik zijn leeftijd had.

Zo genoeg gehuild en de moraalridder uitgehangen.

Supervette velgen Mark, en balen van die schade, je ziet het niet, maar je weet dat het er zit, en het plaagt je continu in gedachte.

Dat klopt, maar dat is ook gewoon deze tijd en dat komt ook door de maatschappij etc.. en veranderingen overal en nergens.

en nu weer verder met autos :D
Renault Megane Coupé 1.6E 1996 Rood

rickluten

Citaat van: Tedo op  8 juni 2013, 22:26:43
Daarentegen was mijn eerste auto 6 jaar oud (en geen 16 jaar)  :nana:


hahahaha achja, maakt me niks uit, ik kies juist voor wat oudere auto's. ben zelf niet zo van de nieuwe auto's en techniek.
Renault Megane Coupé 1.6E 1996 Rood

mark

Ik zou niet weten waardoor het anders zou kunnen komen, ik laat er niemand anders in rijden en blijf altijd uit de buurt van stoepranden. (kan ik trouwens ook niet tegen oprijden zonder flink geschraap, want daar is ze gewoon te laag voor  8)7 )
En de velg en band raakten te veerpoot net niet op 2 mm na. Maargoed heb verder ook geen beschadigingen op de veerpoot gezien, maar heb eergisteren wel een schuurgeluid gehoord toen ik stapvoets een bocht nam.  :dunno: In elkgeval ik hoor het nu gelukkig niet meer en het staat nog beter ook.  :D

Ik zal ze van de winter eens laten verwennen bij een wielfix of zoiets

@rick ja dat zijn 16 duims.  !-!

Lennart

/ semi offtopic
damn,, ik kijk 1 dag niet op het forum, en heb nu opeens het gevoel alsof ik op het seniorenforum beland ben  :D
assumption is the mother of all f*ck ups

J to the H (Jeroen)


Tedo

Dat is zeker de reden dat jij je leeftijd niet hebt ingevuld in je profiel, Lennart?  :D

J to the H (Jeroen)

LOL  :D ( voor de fossielen onder ons, dat betekend Laughing Out Loud ),

Nu weer snel on-topic.

Paul

Ach oud. Ik was 21 toen ik bij de megane coupe club kwam (jaja voor de broekies onder ons. zo heette de meganeclub vroeger ;) )
Kocht mijn 16v van 1996 toen hij 3,5 jaar oud was. Daar heb ik nog met guldens mee betaald (jaja broekies, zo heette de euro vroeger )
Helaas is dat alweer een jaarte of 14 geleden  :D
Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

Paul

Waar is iedereen trouwens? maar 4 pers. online om 8:45?  :q
Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

Umpire (Robin)

Ingechecked, maak er maar 5 van Paul :q


@Lennart, ik had eerlijk gezegd t gevoel dat ik op het 'kippenhokpraat' forum terecht was gekomen :D
Wil je nog een Gin-Tonic? 'Tuurlijk, ik heb morgen Tonics te doen'

Niemand weet dat de broers van Bruce Lee, Crues en Mues, de ontbijtindustrie zijn ingegaan..

Roy (Coup a One)


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev