Advertenties


Ik heb iets nieuws gekocht/gemonteerd! [op mijn Mégane] DEEL 59

Gestart door matthew, 27 mei 2013, 22:42:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Lennart

assumption is the mother of all f*ck ups

Remy P

Netjes Mark !-! Hoeveel cm ben je gezakt? Heb ik een indicatie voor mijzelf ;)

Heatzone (Mark)

Ehmm, zeker 5/6cm denk ik, er kon eerst bijna een vuist tussen qua ruimte en nu net schuin 1 vinger. Alleen vanochtend dat ik naar me werk reed gaf hij een raar geluid vanaf ongeveer ze 3e versnelling maar soms ook 4 of 2 al hoorbaar. wanneer ik aan het versnellen was hoorde je iets al "brrrt" net zolang doorgaan tot ik constante snelheid hield of zakte in snelheid. Zijn dit me assen die zich even moeten aanpassen aan het verschil in hoogte? :P

rened

had ik ook met mn megane 2, stopte pas toen ik m iets omhoog had gedraaid

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Heatzone (Mark)

@ rened, dat was ik ook van plan om te gaan doen als ik vanmiddag thuis kom, hij staat namelijk wel erg laag nu voor :P.

Heatzone (Mark)


rickluten

Ziet er goed uit Markt! doet een megane echt goed om hem wat lager op zen pootjes te zetten !

Heb je een verlaginsset gebruikt of een schroefset?

!-!
Renault Megane Coupé 1.6E 1996 Rood

Heatzone (Mark)

Dit is een schroefset van v-maxx! Hij is ook wel echt flink omlaag gegaan! Vind het wel echt tof staan zo, staat zoveel stoerder bij een megane. Maar de veren hebben heel lang los gelegen zonder spanning, dus overnacht zijn ze verder ingeveerd en daarom is hij nu net ff te laag en kan ik echt net aan insturen. Dus hij gaat weer een beetje omhoog.

mark

Het zakt zeker 2 cm had ik met mijn vmaxx ook.
Ik weet niet hoe breed die velgen van jou zijn, maar 7,5 j en et 38 gaat iets aanlopen bij inveren.
Dus dan ff 5 mm spacers er tussen doen.  ;)

Heatzone (Mark)

#100
Die van mij zijn 7j breed en er liggen 195/40/17 banden om, dus wat dat betreft valt het wel mee, et van 38 of 35 geloof ik.

Zo staat hij na een nachtje te hebben geslapen op de nieuwe veren:


mark

Dan zal dat denk ik wel goed gaan.  !-! Ik heb 7,5 j 16 duims et 38 en dat loopt rechtsvoor iet tegen de veerpoot aan bij diep inveren.

Karin

Netjes Mark, zo zou ik hem ook verlaagd, niet te laag, willen hebben.

mark

Als ik dat zo zie is dit toch wel ongeveer 6 cm. Maar het zal nog wel wat verder zakken in een paar maand.  ;) dit was bij mij ook zo, had het op 4,5 cm gezet en  staat nu na een half jaar op 6,5 cm lager als origineel.  !-!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev