Advertenties


Ik heb iets nieuws gekocht/gemonteerd! [op mijn Mégane] DEEL 59

Gestart door matthew, 27 mei 2013, 22:42:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Umpire (Robin)

Wil je nog een Gin-Tonic? 'Tuurlijk, ik heb morgen Tonics te doen'

Niemand weet dat de broers van Bruce Lee, Crues en Mues, de ontbijtindustrie zijn ingegaan..

rickluten

Renault Megane Coupé 1.6E 1996 Rood

rened

hee die JBL GTO heb ik ook :) doet al 10 jaar trouwe dienst! maar net als bij jou zou voor een alleen een sub een momoblockje wel beter zijn

rickluten

Ja leuke versterker, alleen behoorlijk oud en je kan merken da5 het lang niet zo goed meer is als het spul van tegenwoordign
Renault Megane Coupé 1.6E 1996 Rood

mark

dankje Jeroen  !-! En mooie velgen Rick  !-!

Heb net de zwarte zij knipperlichtjes er in gedrukt, zal wel een foto maken als de plastidip er ook op zit.  ;)

Lennart

Haha, volgens mij heeft heel de wereld met de JBL GTO rondgereden,
ook ik ben ooit in heb bezit geweest van de 6 kanaals unit  8)
assumption is the mother of all f*ck ups

Sem_cc

@Roadkill (Michiel) , jaa ik woon naast de forbo ! haha

@matthew , de verlagings veren komen er v/d week onder
Gillende gympies en rokende sloffen

Remy P

Citaat van: Lennart op  4 juni 2013, 11:24:15
Haha, volgens mij heeft heel de wereld met de JBL GTO rondgereden...

Ik niet hoor Lennart :q haha

Lennart

assumption is the mother of all f*ck ups

rickluten

Wat kostte die GTO 6000's toendertijd dan? ik heb hem net vandaag verkocht voor 100€  !-!
Renault Megane Coupé 1.6E 1996 Rood

Lennart

#85
Geen idee meer..
Maar 100 euro is een net bedrag.
Geloof dat ik 150 heb gekregen voor de versterker, sub(kast), 3weg speakers voor hoedenplank, 2weg mid/high voor deuren en alle kabels (+/- een jaar terug)

Moet er wel bij vertellen dat het bij mij in de weg stond, en op het eerste bod ben ingegaan  8)
assumption is the mother of all f*ck ups

rickluten

aah oke oke, ik had hem gister te koop gezet, en 10 min later een bod van 100 gekregen, en gelijk weggedaan :D
Renault Megane Coupé 1.6E 1996 Rood

Heatzone (Mark)

Ze de auto is eindelijk verlaagd en ben er echt super blij mee. Met veel dank aan Tuur via rtc bekend als tutuur. Hier hoe het gegaan is:

Zo zag hij eruit voordat we zijn begonnen:



Eerst zijn we achter begonnen, mocht het namelijk niet lukken konden we het uitstellen tot een andere keer na beter insmeren of meer gereedschap er voor regelen en o.a. een brander. Maar het was allemaal niet nodig. Dop 32 en een paar ringetjes en een sterke bout was genoeg. (niet te vergeten een goede grote moker trouwens.) We hebben de auto op 2 steunen gezet en voor we zijn begonnen eerst de schopdempers los geschroefd zodat er geen spanning meer op de as staat.

Foto van de dop dat we hem eruit proberen te draaien.



De kant waar het meeste roest in zit kwam juist het beste los:



De andere kant hebben we eerst met een opzetstuk en moker de staaf naar binnen proberen te slaan toen daarna op deze manier er eruit gedraaid als de andere kant. Nu kwam deze ook eindelijk los. We hebben namelijk in het begin 1 ring krom getrokken zo vast als hij hier zat.

Hier de achterkant verlaagd en voor nog de originele hoogte:



En hier dan eindelijk het uiteindelijke resultaat!!! !-!



Hier nog eentje in de loods, het werd al wat donker.



we zijn rond half 8 zoiets begonnen en om 10 uur heb ik een rondje gereden was het al gedaan!!




matthew


Tedo


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev