Advertenties


Ik heb iets nieuws gekocht/gemonteerd! [op mijn Mégane] DEEL 59

Gestart door matthew, 27 mei 2013, 22:42:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Sem_cc

Gillende gympies en rokende sloffen

DominiqueRSD

Net raamtint folie gekocht.

Van 't weekend in 't zonnetje alvast zij raampje's achter plakken en later achterraam uitsnijden met een plotter en met een maat plakken  :)

Tedo

Dik hoor! Die naafkapjes maken het m.i. écht af. Wat je zegt over de verlaging klopt wel: de afstand tussen carrosserie en band is gewoon kleiner dan de afstand tussen band en achterbumper, en dat valt nu op de een of andere manier extra (nadelig) op.

Karin

Wel typisch dat je zo'n verschil ziet. Misschien valt het ook meer op nu je de foto van vrij dichtbij hebt genomen. Was mij namelijk niet eerder opgevallen bij een andere auto/foto

mark

Ik heb nu eindelijk mijn zwarte zij knipperlichtjes binnen, en 4 bussen zwarte plastidip. (omdat de folie op de motorkap alweer los begint te laten op de scherpe hoeken bij de 2 grilletjes. Folie en een fase 2 motorkap gaan niet zo goed samen ;) ) Ik zal eens kijken of ik zaterdag nog tijd heb om de motorkap te doen, knipperlichtjes komen deze week er nog op.  !-!

En verder nog een heel kerkhof aan vliegen van de mégane verwijdert, en ik dacht daar hoort natuurlijk ook een wax beurt bij.  !-!



De uitlaat hangt inmiddels ook weer op normale hoogte, ik kwam er net achter met de foto maken   !-!

Roadkill (Michiel)

@ Heatzone, je velgen staan gepoetst klaar om naar je terug te keren (maar reed niet slecht btw, staan enkel erg ver naar binnen :D )

@Rene, waarom geen spacers?? Deze velgen staan zo dik!

@Sem cc, is die onderste foto toevallig bij de Forbo genomen?
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

mark

Michiel volgens mij heeft hij er al een paar dikke adapters tussen zitten.  ;)

Roadkill (Michiel)

Dab moeten er nog wat dikkerre er tussen, maar stom had ik moeten weten anders passen die velgen niet
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

rened

Citaat van: Roadkill (Michiel) op  3 juni 2013, 22:29:15
@Rene, waarom geen spacers?? Deze velgen staan zo dik!

Heb al adapters, om daar nog spacers tegenaan te schroeven vind ik niks.
Had al een losse velg met ET30 gekocht, alleen das net wat te.
Ga gewoon zoeken naar dezelfde met et35 20" voor achter.
Dus als iemand ze tegenkomt ;)

Edit:
Andere adapters kan ook, maar zijn ook 80e /stuk

rickluten

Vandaag ook wat nieuwe spullen in de auto gezet! :D en natuurlijk een lekker cd'tje erbij :)

Bij de Antenne ga ik denk ik dat zwarte bolletje eraf halen, of de originele gaat er weer op, ben er nog niet helemaal over uit.

En de JBL GTO versterker in de kofferbak gaat weg, komt een monoblokje voor in de plaats  !-!

aanschouw :





En mijn nieuwe Brock B2 velgen, die waarschijnlijk volgende week of die week erop komen!  :-* :-*

Renault Megane Coupé 1.6E 1996 Rood

Karin


rickluten

Renault Megane Coupé 1.6E 1996 Rood

matthew

@Sem
Leuke velgen, maar ik denk dat ze er met de verlaging beter uitkomen.

@Rened
Dan zou ik toch voor een andere spacer gaan, dat zal toch goedkoper zijn dan 2 andere velgen.

@Rick
Leuke velgen in aantocht

J to the H (Jeroen)

Poepoe, wat een leuke dingetjes zijn er allemaal weer gemonteerd.

@ Rick, Die antenne is wel zo fout dat die weer leuk is, is de ontvangs slecht of waarom wil je ervan af?

@ Mark en Rened, Beide ontzettend mooie velgen. 2 stijlen maar beide erg gaaf.

rickluten

haha ik vind het er wel grappig uitzien, alleen het is inderdaad gewoon fout. er stond eerst ook chinese tekens enzo op  8)7 , maar die heb ik erafgehaald en het staafje gepolijst.

ik ga morgen dat zwarte eronderweg halen en kijken of het dan staat.

en raar maar waar, het bereik is een stuk beter geworden t.o.v de normale standaard antenne  :D
Renault Megane Coupé 1.6E 1996 Rood

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev