Advertenties


Ik heb iets nieuws gekocht/gemonteerd! [op mijn Mégane] DEEL 59

Gestart door matthew, 27 mei 2013, 22:42:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

kevinbreda

#30
dan is het een stuk goedkoper dan hier in nederland

ik betaal hier 29.95 perstuk

het is in ponden zo te zien of heb ik dat nou verkeerd

wat ik uitgerekend heb kom ik op 63 pond dan

dus omgerekend 90 euro max ofzo


keesos

Vorige week vrijdag deze besteld bij de renault dealer:


Gister binnengekomen en na betaling van €50,14 alles mee kunnen nemen en gelijk gemonteerd met popnagels, zo gepiept  !-!


(Ik weet dat er ook nog een voetsteun te krijgen is, maar dat was me wat te duur.. ik wil eerst dit even aanzien)

Karin


Tedo

Mooi! (ik heb ze in de grand tour ook). De voetsteun heb ik gemaakt van een RVS plaat met gaatjes van de Bouwmarkt.  ;)

keesos

Bedankt!

@Tedo, oja dat kan ook nog natuurlijk, ik zal nog eens kijken hoe ik dat doe.

matthew


Mark V.

Vandaag windscherm gescoord via Marktplaats.....wat een verschil..... nu nog meer genieten ;) .

Mvg. Mark

Dennis Postma

Zo'n windscherm is inderdaad erg lekker. Dat maakt het een stuk eerder aangenaam om met het dak open te rijden. Sowieso scheelt het op de snelweg.

Lennart

Nice Mark!!
Een scherm is inderdaad een "must have" !!

En als ik zo naar de foto kijk, ziet 'ie er nog goed uit.. geen scheuren of gaten! Topper !-!
assumption is the mother of all f*ck ups

Mark V.

2 kleine gaatjes, en 1 pootje dat in het zijscherm zit is gerepareerd dmv een plaatje en popnagels. Hier en daar wat krasjes, dus ff de spuitbus eroverheen en hij is weer netjes.....en dat voor 60 euries.  ;)
Mvg. Mark

Roadkill (Michiel)

Ff kijken , 1 nieuwe band en een velg laten richten (klein ongelukje gehad met een stoeprandje, stoeprandje won), 2 nieuwe remschijven ( en nieuwe blokken, gelukkig met coulance van mijn garage, schijven waren krom en zaten er nog geen jaar onder onder) En ook de Xenon is er weer uit, ook deze stopten er mee, dus nu weer halogaan, (maar wel knettergele ;) )Nou binnenkort ff wat stekkers nalopen, rechterraam weigert toch weer dienst af en toe, net als de speakers in de deuren. Verder moet ik nog een goede stuurschakelaar scoren (nu maar 1 mét cc bediening) en dan mag ie binnenkort voor de grote beurt inclusief d-riem wissel. Dan hoop ik er voorlopig weer ff helemaal klaar mee te zijn
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

kevinbreda

zo heb nu een megane vraagbaak boekje gekocht

die iemand hier op marktplaats had gevonden

en waarschijnlijk morgen een gereedschap setje bestellen en namelijk deze





of iemand nog anderen setjes in gedachten waar ook even naar gekeken moet worden

Nicole

Vanaf deze kant nog een totaalplaatje hoe de megane geworden is!
Heeft wat tijd gekost, maar ik ben blij met het resultaat. :)





En een klein detail wat Yayo ooit al eens had gedaan :)


Nu uitlijnen, wok-status eraf, apk erop en toeren. :)

Velgen en event. andere aanpassingen zien we in de toekomst nog wel. :)

Er komen in ieder geval nog luxe kentekenplaten op, want de huidige platen zijn niet de mooiste meer.
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev