Advertenties


Ik heb iets nieuws gekocht/gemonteerd! [op mijn Mégane] DEEL 59

Gestart door matthew, 27 mei 2013, 22:42:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Jeremy

Ook maar even na een lange tijd een update laten zien.
Enkele weken geleden andere velgen gemonteerd:


Rolbeugels hebben ook een andere eigenaar gevonden.

Karin

Jammer dat je het veranderd hebt, maar snap je reden.

Tedo


Stefan

Jeetje, wat staat zo'n CC hoog op zijn poten zeg..... 8)7
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Lennart

is (wat ik begreep) een cc dingetje Stefan.
De ruimte voor is echt mega (heb 't zelfde met mijn auto) Achter is 't echt een stukje minder..

Maar heb je de rolbeugels eruit gehaald of vervangen door andere ??
assumption is the mother of all f*ck ups

J to the H (Jeroen)

@Tedo, Hij werd zat van alle aandacht als ik het me goed herinner.  o-)

Tedo

Dat ging met name om de RS voorbumper dacht ik, en hij had er al (mooie) Nervasport's onder gezet.

rened

Hoe zag hij er eerst ook al weer uit? Ik kan de fotos bij de projecten niet meer vinden.

Kwam het 'schreeuwige' niet eerst door het type velgen, de rode bekleding, rood gespoten onderdelen en alle chromen randjes?
Een nette verlaging vind ik niet echt negatieve aandacht tonen, in ieder geval mag hij zeker
tussen totaal verlaagd en deze stand instaan! met de rs bumper, deze velgen en beetje verlaging is het een erg dikke bak!


Richard Blokker

Ziet er vet uit hoor, maar weet idd niet hoe het eruit zag hiervoor..
Megane II Phase 1 1.6 16V

Karin

Hij was verlaagd voor zover ik me herinner, grotere velgen, andere bumpers en chrome rolbeugels. En ja inderdaad jammer dat er geen foto's meer van zijn. Misschien wil Jeremey ze nog een keertje online zetten.

Tedo

Een projectpagina kan alleen als je lid bent. En dat is hij niet meer. Vandaar.

Karin


matthew

Het gat band wielkast is nu zo groot omdat in mijn ogen de bandenmaat niet klopt als ik het zo zie.

Zijn wel mooie wielen by the why.

Richard Blokker

Zo, me xenon lampen zijn nu goed afgesteld.  :)

Hij was bijna al helemaal goed op stand 0 :)
Megane II Phase 1 1.6 16V

Jeremy

De beugels heb ik verkocht omdat ik de meerwaarde er niet meer van inzag en heb er nu iemand heel blij mee gemaakt.
De auto staat inderdaad hoog op de poten, maar dat lijkt inderdaad nog erger omdat de banden 225/35/18 zijn ipv 225/40/18 Dus 1 maatje kleiner dan aanbevolen.
En inderdaad was ik het even zat hoe de auto er uitzag op dat moment (niet per se door de aandacht), maar meer het er teveel mee bezig zijn en teveel willen. Had eigenlijk andere prioriteiten. Nu heb ik inmiddels een leuke baan, eigen huisje en een leuke vriendin en nu ga ik de hobby weer rustig aan oppakken.
De auto gaat morgen dan eindelijk zijn nieuwe schokbrekers en verlagingsveren krijgen (voor wie het zich nog herinnerd... die zou ik dik een half jaar geleden plaatsen, maar lukte niet door een opstandige bout)

De auto zag er zo uit toen ik nog redelijk actief was hier:

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev