Advertenties


Ik heb iets nieuws gekocht/gemonteerd! [op mijn Mégane] DEEL 59

Gestart door matthew, 27 mei 2013, 22:42:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.


Roy (Coup a One)


kevinbreda

Josje

Die zwarte deuren waren die ook gecleant of niet?


Jeroen

Zag je dinsdag avond rijden (zaten bij de 7e Hemel heerlijk aan een ijsje) , ziet er wel erg dik uit zo.  !-!

Citaat van: rened op  3 juni 2013, 19:41:51


Van de week nieuwe 215 bandjes voor gelegd, en achter net ff maximaal verlaagd.
Vind het bij een Megane 2 toch niet zo mooi, maximaal verlagen achter, het wiel lijkt veel te ver naar voren te staan!

Verder lijkt 19" nog steeds klein achter, en volgende keer zoek ik toch velgen die nog een cm verder naar buiten staan achter, voor is het perfect, maar achter..
Volvo V60 D6 Plug-in Hybrid / VW Golf 1 Cabrio
Website autoWebsite fotografieFacebook

josje


Paul

veel plezier ermee dan. volgens mij zit er geen krasje op.
Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

josje

Klopt is een strakke kap.maar moet toch gespoten worden

rened

Citaat van: Jeroen op  6 juni 2013, 02:51:28
Zag je dinsdag avond rijden (zaten bij de 7e Hemel heerlijk aan een ijsje) , ziet er wel erg dik uit zo.  !-!


Jeej ook eens gespot :)
lekker ijs daar he!

Roadkill (Michiel)

Citaat van: Sem_cc op  4 juni 2013, 13:00:08
@Roadkill (Michiel) , jaa ik woon naast de forbo ! haha



Kwam me al bekend voor, heb ik nog een blauwe maandag als uitzendkracht gewerkt, en kom oorspronkelijk uit Krommenie ;)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Roadkill (Michiel)

@ Heatzone, kom hem morgen ff in het echie bewonderen (en je wieltjes terug brengen ;) )
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

mark

Heb gisteravond 5mm spacers aan de voorkant gemonteerd omdat r.v. het wiel tegen de veerpoot aanliep op de grote drempels. Achter komt ook nog aan de beurt, maar de winkel waar ik altijd kom was uitverkocht, dus ze bellen mij als ze weer wat spacers binnen hebben.  8)7

Dit is dan de ergste beschadiging, voor de rest zitten er alleen wat diepe krassen op de velgrand.  >:(


En zo zie je maar dat 7,5J nog net binnen de wielkasten past, er past nu net een vinger tussen de veerpoot en de velg.  8)7


En ook nog zwarte knipperlichtjes geplaatst.  !-!


rickluten

Jammer van de schade !!

Wel super supervette velgen ! neem aan dat het wel namaak BBSjes zijn ?
Renault Megane Coupé 1.6E 1996 Rood

mark

Dankje  !-!

Ja dit zijn Lenso bsx velgen, het geld groeit mij niet op de rug.  :D (deze waren ook aardig prijzig moet ik zeggen)

rickluten

haha precies, maakt ook niks uit, en Lenso velgen zijn idd ook al prijzig.. tenminste in mijn kijk naar prijzen aangezien mijn inkomen haha.

is dat 16 inch trouwens ?
Renault Megane Coupé 1.6E 1996 Rood

Tedo

Ach mannen. Toen ik zo oud was als julie had ik nog niet eens een rijbewijs (laat staan een auto, laat staan dikke velgen.)  ;)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev