Advertenties

ACT reactie's op de projecten topics DEEL 47

Gestart door Stefan, 27 mei 2013, 13:42:32

Vorige topic - Volgende topic

Dennis Postma

Kop op Dirk. 3 maal scheepsrecht, de volgende keer komt het goed.

Wel balen inderdaad.

Edwin Postma

Het word je ook niet gegund he >:(

Maar geef niet op he ;)
Truckertje

matthew

Dirk dat is balen, was maar naar ons gereden gisteren, we hadden al 5 steekproeven gehad van de week, dus die kwamen echt niet meer.

3e keer komt goed.

matthew

@Didi

Ziet er netjes uit, en fijn dat het ook goed remt  Y

mark

Dirk fijn dat er weer een beetje leven in de megane zit, alleen wel een beetje jammer van de apk.  ;(

@Didi goed bezig.  !-!

matthew

Lekker bezig Robin, doet de buurt niet moeilijk?
Dit omdat je het gewoon op straat allemaal doet.

Dirk Kuipers

Ik vind het wel mooi om te zien hoor. Gewoon lekker op straat aan de auto klussen! Zal vast veel bekijks trekken en gezellig zijn.
Was die auto ooit toevallig rood? ;)

Las je de puntjes niet dicht? En wat doe je met dat grote gat? Als je dat met plamuur dicht smeert ben ik wel benieuwd hoe lang dat mooi blijft.

Succes ermee!

Heatzone (Mark)

Balen van dat gat Robin! Waarmee heb je de gaatjes dicht gemaakt?

Plamuur en staal gaat volgens mij bij Renault extreem slecht samen. Laatst ook een plamuurplek op de onderdorpel ontdekt wat al lang genoeg daar zat om een gat in me dorpel te vreten. Meteen ook een plamuur laag van 2,5cm dik..

Ik zou proberen te vermijden om plamuur te gebruiken en als je het doet, doe het heel dun! zijscherm is denk ik het makkelijkste een stuk uitslijpen en een plaatje inlassen.

Umpire (Robin)

De buurt vindt het geweldig en komt steeds vragen hoe het gaat. Vandaag kwam iemand zelfs een blikje drinken brengen!

Ja Dirk, die auto was ooit rood 8)7, ik heb de gaatjes met plamuur gedaan, en het grote gat ook op dit moment. Ik hou verf over voor het geval het straks minder mooi is, zodat ik op dat moment een plaat kan uitslijpen en hierin kan lassen. Ik krijg op school nu ook les in lassen, dus win win situatie.

Ik werd wel enorm ongelukkig van het schuren, wat een k klus, maar ook dat is nu eindelijk klaar. Ik ga zo de eerste laag er nog op smeren!
Wil je nog een Gin-Tonic? 'Tuurlijk, ik heb morgen Tonics te doen'

Niemand weet dat de broers van Bruce Lee, Crues en Mues, de ontbijtindustrie zijn ingegaan..

-Jo-

Hoi Dirk,

wat een schade ! brrr! Ik begrijp echter niet waarom je auto zo slecht loopt (start/stationair). Met een std-alone is dit toch een kleine moeite ? Succes met het afbouwen !
Mijn F7R werd ook afgesteld, nu op 1 bar, en de intercooler werd vervangen door een chargecooler. 287 pk adw en net geen 400nm adw.

-Jo-

Ik zal het hier ook even duidelijk meegeven. 31 augustus hebben wij (ikzelf en Henk van Fastchip) de auto van Christiaan even "gemodificeerd". Door deze modificatie is zowel het vermogen als koppel aanzienlijk gestegen. Het is onnodig om pm's te sturen of via het forum te vragen hoe men deze modificatie moet doorvoeren. Het klinkt mssn ###lig maar ik ga het niet vrijgeven gewoonweg om de simpele reden dan onze research en testen (dyno) ook allemaal met eigen kapitaal bekostigd werden. Als iemand deze modificatie graag wil hebben is die van harte welkom op onze dynodagen. Een rolsessie kost 30 € en een modificatie 50 €.
http://i774.photobucket.com/albums/yy22/chris-mc/Megane%2016v/Testbank31-08-2013_zpse3bb2156.jpg

Paul

Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

Paul

Verplaatst dan?  ;)

Zal erover ophouden, degene die het wil moet contact met jo opnemen. Ga niet zelf stunten.
Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev