Advertenties

Can clip mogelijkheden

Gestart door getupah, 26 mei 2013, 13:08:00

Vorige topic - Volgende topic

getupah

Ik zal mij even voorstellen ik ben Dennis uit Almere, ben sinds een week eigenaar van een Megane 2 cc 2.0 16v uit 2005.
Ik vraag me af wat er allemaal aan en uitgezet kan worden in de uch.dmv de can clip.
Ik zelf kan nl de ramen niet sluiten mbv de keycard, dit schijnt geactiveerd moeten worden?
Is het ook mogelijk dat de automatische lichtsensor gevoeliger kan worden afgesteld?

Bvd

Dennis

matthew

Ramen kunnen alleen automatisch sluiten als je auto handsfree is.

Lichtsensor kan niet gevoeliger worden afgesteld.

Paul

Kan de lichtsensor bij de Megane niet ingesteld worden?
Bij de Laguna kan dat nml wel. Die heeft dezelfde sensor.

Ruiten gaat niet behalve de linker ruit, maar dat is niet bij alle types
Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

J to the H (Jeroen)

Bij mijn 'gewone' grandtour sluiten de ramen wel automatisch als ik 2 keer snel op het sluiten knopje druk op de kaart, en mijn auto is niet handsfree.
Is dat bij een CC anders?

Felix

Er is ook een programma met een zogenaamde 'Clip Training'. Dan kan je een beetje in filmpjes enzo bekijken wat er allemaal mogelijk is.
Het verspreiden van dat soort links wordt hier niet gewaardeerd, dus ik adviseer zelf even te googelen  ;)

Hier gaan de ruiten (en panoramadak) trouwens ook gewoon dicht als je twee keer de sluitknop indrukt. De auto heeft geen handsfree.

matthew

Citaat van: Paul v Dijk op 26 mei 2013, 13:45:26
Kan de lichtsensor bij de Megane niet ingesteld worden?
Bij de Laguna kan dat nml wel. Die heeft dezelfde sensor.

Ruiten gaat niet behalve de linker ruit, maar dat is niet bij alle types

Ik dacht van niet.

Maar anders zal deze man even bij jou langs moeten komen jij hebt een can sonde.

Paul

Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

getupah

Bedankt voor de snelle reacties, heb net nog even gecheckt maar in handsfree stand twee keer op close knop drukken ramen blijven gewoon open.
Ook nog even gegoogled naar de mogelijkheden qua can clip maar vind alleen maar filmpjes hoe je de software moet installeren.
Ik wil zelf niet gaan knutselen aan de software, maar wil weten wat de profs aan en evt. uit kunnen zetten.

Lennart

Ook bij mij sluiten de ramen niet bij 2 keer op 't knopje vd afstandsbediening te drukken..
(auto heeft keyless)

Ik moet mijn auto echt starten om de ramen dicht te krijgen :?..

Maar goed,, Ik begrijp dus dat dit via een Can clip aangepast kan worden??
Zijn er mensen op 't forum die dit kunnen/ doen? of toch maar even bij een dealer langsgaan?
assumption is the mother of all f*ck ups

matthew

Ik lees nu dat een cc betreft, en alleen bij de cc kan dit niet.

Lennart

Damn, too bad..
Wordt het toch telkens de auto starten om de raampjes dicht te krijgen.   :cry:
assumption is the mother of all f*ck ups

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev