Advertenties


klets maar raak DEEL 202

Gestart door Benjamin Renon, 24 mei 2013, 23:35:19

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

J to the H (Jeroen)

#135
Omdat ik met onderstaande tekst niet het verdere forum wil vervuilen plaats ik het hier.


@Kevin,

met alle respect hoor, maar ik denk dat je het principe van een forum nog niet helemaal begrijpt.
Ik bemoeide me niet zoveel met jouw posts maar doe het nu toch eenmalig:

Je meld je aan en je verwacht dat iedereen al jouw probleempjes oplost als je maar hard genoeg schreeuwt.
Je hebt 5 topics gestart met relatief simpele vragen waarvan je de antwoorden ook kon vinden door zelf wat onderzoek te doen.
Eigenlijk nog meer omdat je 2 vragen 2 keer gesteld hebt, die samengevoegd zijn.

Zodra er een lid je wil helpen heb je een weerwoord en weet je het allemaal beter.
Je reageert boos en teleurgesteld en bedankt niemand voor de gegeven input.

Het is een kwestie van geven en nemen op dit forum, maar jij bent tot op heden alleen aan het nemen, danwel afdwingen.

Met alle respect Kevin, ik ken je niet maar je zal best een ontzettend toffe kerel zijn, maar zoals je je hier profileert maak je dat niet kenbaar (in elk geval niet aan mij)

Dit is mijn mening, respecteer die zoals ik een ieder ander zijn mening ook zal respecteren, en doe ermee wat je wilt.

kevinbreda

#136
Ja nou sorry dat ik geen dankje wel zeg.

Maar zo ben ik kan er niks aan doen
Maar bij deze dan bedankt die mij iedergeval geholpen hebben tot waar ze kunnen.


En ik kan niemand helpen om dat ik er nog niet zo in thuis ben.



Maar ik vind dat je zulke dingen ook gewoon prive moet zeggen tegen iemand, inplaats zo op het forum te zetten.

Umpire (Robin)

Bestelling onderweg: nieuwe carterpan-pakking, uitlaatpijp-pakking, v-snaar omdat die ondertussen verdacht vaak begint te piepen (en potverdeurie het merkje steeds minder goed te zien is) en last but not least; een uitlaatklem omdat die van mij het leuk vond om af te breken.

Om een lang verhaal kort te maken:
Ik heb iets te doen deze week :q
Wil je nog een Gin-Tonic? 'Tuurlijk, ik heb morgen Tonics te doen'

Niemand weet dat de broers van Bruce Lee, Crues en Mues, de ontbijtindustrie zijn ingegaan..

kevinbreda

Is het nog gelukt om de steun nog te vinden of niet

En zijn de bouten nog goed van pas gekomen :)

Umpire (Robin)

Steuntje ga ik nieuw kopen, lijkt me toch een beter plan. Die boutjes zitten erin! Moet alleen nog steeds de naam van dat onderdeel weten. Als ik ernder ga liggen voor die uitlaat ga ik er even een foto van plaatsen en in m'n topic zetten, kijken of iemand 'em herkend :q
Wil je nog een Gin-Tonic? 'Tuurlijk, ik heb morgen Tonics te doen'

Niemand weet dat de broers van Bruce Lee, Crues en Mues, de ontbijtindustrie zijn ingegaan..

Yorick

Ik heb maar is een zooi mailtjes de deur uit gedaan voor die verrekte stoelhendels. Dat wil ik gewoon klaar hebben!  l-

En ik word het geluid van mn uitlaat ook wel zat.. Gebrom boven de 90 km/u. Hoort zo, maar het is niet erg comfortabel ofzo. Zal dat de middendemper zijn? Ik heb geen idee.

kevinbreda

ja binnen kort benzine tank wisselen

motorkap open zien te vissen kabel is gebroken  :')


daarna rest van leren bekleding over zetten dan is die af

mark

Helaas te horen gekregen dat mijn contract over 2 maand niet word verlengt.  :neen:

Gelukkig kunnen ze bij mijn oom op het werk altijd wel een extra handje hulp gebruiken dus ik kom niet zonder werk te zitten.  !-! (is bij een poeliers bedrijf)

Dus binnenkort maar eens wat brieven de deur uit doen.  ;)

Lennart

Damn Mark, dat is minder nieuws, maar gelukkig heb je een backup job!!
Ben zelf ook al even om mij heen aan 't kijken, maar de arbeidsmarkt is momenteel niet rozengeur en maneschijn..
Hopelijk vind je snel iets nieuws!!
assumption is the mother of all f*ck ups

rened

Citaat van: mark op  4 juni 2013, 11:23:51

Dus binnenkort maar eens wat brieven de deur uit doen.  ;)

Tegenwoordig kan dat gewoon met een emailtje he ;)

kevinbreda

Ja dat is minder om te horen

Ik ben ook nog steed hard op zoek naar een baan
Maar is ook allemaal moeilijk

Succes iedergeval

Umpire (Robin)

Citaat van: rened op  4 juni 2013, 12:10:41
Tegenwoordig kan dat gewoon met een emailtje he ;)

Heb gehoord dat rooksignalen ook nog geaccepteerd worden :D
Wil je nog een Gin-Tonic? 'Tuurlijk, ik heb morgen Tonics te doen'

Niemand weet dat de broers van Bruce Lee, Crues en Mues, de ontbijtindustrie zijn ingegaan..

Lennart

even totaal nutteloos, kansloos, en niets zeggend......
:yay: :yay: :yay: maar hierbij mijn 250ste berichtje  :yay: :yay: :yay:

Op naar de 500  _o_
assumption is the mother of all f*ck ups

Dante

Hoeveel berichten zei je..? o-)
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Lennart

Die zat er dik in...  :D Thanks Dante
vorige keer stonden er opeens 100 berichten extra bij..
maar dat kan natuurlijk ook de andere kant op..

Ach,, 250, of 2... als mijn input maar nuttig is  o-)
assumption is the mother of all f*ck ups

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev