Advertenties


klets maar raak DEEL 202

Gestart door Benjamin Renon, 24 mei 2013, 23:35:19

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Christian de Vriend

Nog slechter?bij een coupe zit de staaf achter het scherm,enige manier om bij een coupe te verlagen is met een bout,ring en dopmaat 32.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Heatzone (Mark)

haha we gaan het zien, ik had wel gezien dat het een beetje een onmogelijke hoek is. Vriend van me heeft het al vaker gedaan en zei dat het geen probleem was, we gaan het meemaken !-! Ik heb er in iedergeval vertrouwen in.

Christian de Vriend

Ik ga een beroep doen op mn grote vriend,de spuitbus kruipolie.

iets zegt me dat die as goed vast gaat zitten.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Heatzone (Mark)

Haha die van mij staat al weken in de wd40 al dan niet een paar maanden haha. Hoefde verder niks te regelen, hij had alles nog liggen om hem te verstellen. Misschien wel leuk als ik ff foto's neem zodat andere ook een beeld krijgen van hoe het eruit ziet bij een cabrio

Renegade (Mark)

Bij de cabrio was het meen ik even moeilijk als bij de sedan, bij mij hebben we de achteras een stukje moeten laten zakken om erbij te komen :neen:

Dennis Postma

Het werkt inderdaad hetzelfde als bij een coupe alleen is de bereikbaarheid meer het probleem bij een cabrio. Dat is de reden dat die van mij achter (helaas) nog niet gezakt is.

Maar als ik het zo lees zijn er nog een paar die de torsie-as nog moeten verstellen. Niet toevallig iemand die dit kan en een brug heeft?  :q

Karin

Zo ja, dan heb ik ook wel interesse

Christian de Vriend

Maken we er meteen een sleutelmeeting van

onder de naam "torsie-as verstellen van ravenburger"
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Rogier

Dan kan de mijne nog iets omhoog, kan ik er spacers onderzetten waardoor me velgen meer na buiten komen !-!

ShiftGear ( Erwin de Rijke )

Ik zie het al voor me! Zie je iedereen uitstappen met een bus WD-40 in hun handen en beginnen gelijk de achteras mee vol te blubberen! Hahahaha! :D
Proud to be Loud!
Knetterpuupe!

Dennis Postma

Zo te zien interesse zat. Maar wie van ons kan het en heeft een brug?

Rogier


Heatzone (Mark)

Als die van mij volgende week lukt met gewoon 2 steunen en een krik dan zal ik de foto's posten hoe we dat gedaan hebben :D.
Met een brug zal het er volgens mij niet veel makkelijker op worden hoor, want de staaf en de behuizing blijft gewoon op ze plaats zitten hoever je hem ook de lucht in tilt. Het geeft misschien alleen wat meer werkruimte om de auto heen :P

Maargoed, vriend van me heeft nu al aardig wat ervaring met de torsie assen van Renault en hij was er zeker van dat hij die van mij wel naar benede zou krijgen, mits hij niet helemaal vast geroest is.

Dominique Reijerink

sleutel meeting is altijd leuk!

doen we wat geld bij elkaar en er staat dan ook een verzorgde bbq ??
bier en frisdrank, mogelijk nog een dj erbij??
In bezit van Renault Mégane II Grand Tour 1.6 16V
Een leeg glas bier is hetzelfde als een bh aan de waslijn, het beste is eruit.

Umpire (Robin)

klinkt spontaan als een dagje vrij van werk :D
Wil je nog een Gin-Tonic? 'Tuurlijk, ik heb morgen Tonics te doen'

Niemand weet dat de broers van Bruce Lee, Crues en Mues, de ontbijtindustrie zijn ingegaan..

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev