Advertenties


klets maar raak DEEL 202

Gestart door Benjamin Renon, 24 mei 2013, 23:35:19

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

kevinbreda

Hallo
Kan iemand mij aan een schema van mijn megane helpen

Want dan ken ik even de elecktra door meten

Rogier

Wat voor schema zoek je ? voor de achter lichten of van de hele kabel boom ?

kevinbreda

Complete schema van heel de kabelboom
Van een coupe phase 1 uit 1996 2.0 16v met zonnedak

Heatzone (Mark)

Kevin, is het niet handiger als je opzoek gaat naar een repair manual? Deze verschijnen zo af en toe op marktplaats en hierin kan je zo goed als alles terugvinden over je auto.

Rogier

Zo'n werkplaats boekje is inderdaad een stuk handiger, zijn alleen vaak wel in het engels.

kevinbreda

#110
Als ik gewoon zon schema heb vind ik het goed.

Of bel maandag de renault dealer voor een schema als ze die geven teminste.

Mod: Graag in gewoon Nederlands je berichten plaatsen. Sms afkorting zijn op een forum niet nodig.

juul

Zo vandaag even bezig geweest om de oude megane te strippen. Op het momoent staat ie er zo bij.



Christian de Vriend

@Kevin Die,schemas geven ze niet zomaar weg,en al het je het schema,heb je nog een paar bladen nodig
van dat boek voor de onderdeel namen,ader kleuren ect...


van middag heb ik mn koplampen vervangen,je kan best makkelijk de bedrading aanpassen om van
H7 naar H4 te gaan,zonder dat je de boel moet gaan kapot knippen.

Als je een losse H4 connector besteld,met de draden er aan,dan knijp je er rode amp stekkertjes aan
en deze sluit je aan op de bedrading van de h7 koplamp,die connector kan je verwijderen uit de behuizing
van de koplamp.

overigens kost een h4 connector met bedrading 20€ incl verzending en 2 stuks.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Dante

Geinige coffeeshop heb je daar, Juul :nana:
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

juul

Ja mooi he :D, is een decor geweest van een thema avond van de carnvalsvereniging, heeft me broer gemaakt.

Lennart

Lekker bezig geweest Juul,,
Valt me mee dat de auto niet op klossen staat.. Volgens mij zijn de banden nog het enige wat je er aan kan strippen  :D

@kevin.
't garagehandboek is sowieso een aanrader.
Je gaf eerder al aan dat een maat van jou helpt met de auto..
Mocht er wat gedaan moeten worden, helpt zo een handboek enorm. Scheelt een hoop zoekwerk op internet etc.
assumption is the mother of all f*ck ups

kevinbreda

Ja het is geen maat hoe moet je het uitleggen

Het het is de broer van mijn moeders vriend
En die vroeg of ik zon schema kon regelen

Maar jullie hebben er toevallig geen dus dan zal ik toch kaar ergens anders moeten raad plegen

En chris het gaat mii niet om anderen stekkers ik moet de bedrading van mijn spiegel weten en van mijn achter raam


Want daar komt geen stroom heb even de de kabelboompje uit de deur van mijn sloopertje gepakr om daar het eensmee te proberen maar tervergeefs werkte dat ook niet

Dus het ligt dus echt aan de kabelboom van de auto zelf dus dat word even uit pluisen van hoe en wat
Hopen dat we er achterkomen

Umpire (Robin)

Ik stem alvast voor de auto v/d maand juli op de auto van Juul :D
Wil je nog een Gin-Tonic? 'Tuurlijk, ik heb morgen Tonics te doen'

Niemand weet dat de broers van Bruce Lee, Crues en Mues, de ontbijtindustrie zijn ingegaan..

Jacques

#118
Er is ook een Nederlandstalige vraagbaak van de Renault Megane 1995-1997. ISBN nummer 90-201-2973-2  Daar staat ook de 2.0 16V F7R in compleet met bedradingsschema's. te koop via MP en ASBBOOKS.nl.

http://www.marktplaats.nl/a/auto-diversen/handleidingen-en-instructieboekjes/m676745211-vraagbaak-renault-megane.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr

Roadkill (Michiel)

Zo daar was ik ook weer eens, ff alles door gelezen word nog aardig wat af geouwe####d (al kan ik btw sommige posts maar met moeite ontcijferen... ) Heb het zelf best druk met mijn werk, en heb even wat noodzakelijke up en downgrades aan de Meg gehad.
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev