Advertenties


tikkend geluid bij rechtte motorsteun 2.0 8V

Gestart door Umpire (Robin), 24 mei 2013, 19:36:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Umpire (Robin)

Zit net even de olie van het blok te verwijderen, ik start de motor en er komt spontaan een tikkend geluid op bij de rechtse motorsteun van de f3r (links dus als je voor het blok staat 8)7)

alsof dat plastic kapje van je motorsteun aan het trillen is en je dat hoort, maar die heb ik eraf gehaald en het gebeurd nog steeds. Is dat dan iets met m'n distributieriem oid? :?
Wil je nog een Gin-Tonic? 'Tuurlijk, ik heb morgen Tonics te doen'

Niemand weet dat de broers van Bruce Lee, Crues en Mues, de ontbijtindustrie zijn ingegaan..

Umpire (Robin)

Ook niet onbelangrijk:

Het getik is alleen te horen als de auto stationair staat. Heb een rondje gereden en tijdens het rijden hoor je hem niet..
Wil je nog een Gin-Tonic? 'Tuurlijk, ik heb morgen Tonics te doen'

Niemand weet dat de broers van Bruce Lee, Crues en Mues, de ontbijtindustrie zijn ingegaan..

jorritmg

ik hoor ook een zacht getik en heb net zelf me motor vervangen dus weet zeker dat alles goed vast zit.

is dacht ik een van je kleppen of kleppenstoters ofzo die da geluid maakt maar kan geen kwaad is me verteld.

Umpire (Robin)

Opgelost dus kan een slotje op. Ik heb een condensator aan mijn stabilisatorstang hangen die tijdens het stationair draaien tegen het beschermkapje van de motorsteun trilde.. 8)7
Wil je nog een Gin-Tonic? 'Tuurlijk, ik heb morgen Tonics te doen'

Niemand weet dat de broers van Bruce Lee, Crues en Mues, de ontbijtindustrie zijn ingegaan..

Dante

Slotjes doen we niet aan, voor het geval iemand ooit hetzelfde probleem heeft... ;) :coffee:
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev