Advertenties

hoe angeleyes monteren?

Gestart door kevinbreda, 22 mei 2013, 00:42:26

Vorige topic - Volgende topic

Lennart

Doe mij ook eens zo een setje vrienden :P
assumption is the mother of all f*ck ups

Christian de Vriend

Meer fotos zou geen kwaad kunnen,maar zoals ik het nu kan zien,kan je de bedrading van de angel eyes aanpassen,en aansluiten
aan de bedrading die achter de stekker naar de huidige lampen gaan.

Breda ligt voor mij ook niet om de hoek,anders had ik je wel kunnen helpen,het aansluiten is vrij makkelij,en je kan het zelfs zo maken
dat de bedrading van de auto origineel blijft.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

kevinbreda

Nou ik heb een poging gedaan en ik ben er mee gestopt
Het lukt mij gwn niet

Dus ze gaan in de verkoop dan ben ik er vanaf houf mijn orginele dan er maar in

Dus als iemand interesen heeft

Umpire (Robin)

Zit je vlakbij Oosterhout? heb daar aankomende zaterdag een wedstrijd te doen. Ik kan dan wel eventjes komen kijken. Ik heb dezelfde AE als jij namelijk.
Wil je nog een Gin-Tonic? 'Tuurlijk, ik heb morgen Tonics te doen'

Niemand weet dat de broers van Bruce Lee, Crues en Mues, de ontbijtindustrie zijn ingegaan..

Benjamin Renon

Hier wat meer info over het aansluiten. Je moet wel een beetje durven, anders lukt het nooit.

Citaat van: peterachterop op 30 december 2005, 23:01:17
zo heb ik het dus gedaan.

ik heb van de oude lamp mn stekker eruit geklikt en de snoeren die daaruit komen en naar de lampen lopen ook los gehaald. de stekker wordt gewoon weer op de originele aansluiting geklikt en van daaruit door verbonden met de nieuwe snoeren.

Vanaf de nieuwe koplamp lopen de volgende kabels.
-wit.
-blauw.
-rood.
-en een aantal zwarte.

De witte komt aan de oude kabel van het stadslicht, dit is de + van de ringen.
De blauwe komt aan de oude kabel van het dimlicht, dit is de lamp met de glazen bol.
De rode  komt aan de oude van het groot licht.
Dan de zwarten deze komen allemaal op de aarde kabel.
Je hebt vanuit de oude stekkerdoos meerdere zwarte kabels lopen omdat er 3 x een min moest worden aangesloten. Het maakt niet uit op welke zwarte je ze bevestigd.

Ik hoop dat je er zo een beetje wijs uit kunt worden.

Om de kabels op te ruimen gebruik ik binnen kort wat kripmkousjes welke om de bevestigingen komen en door de hitte van een fohn in elkaar krimpen en zo waterdicht zijn.

Als je via de volgende link naar de volgende pagina's gaat moet je er hopelijk wel uit komen. http://www.meganeclub.nl/fora/index.php?topic=3159.75
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

kevinbreda

robin ik zit vlak bij oosterhout ja

morgen zijn deze angel eyes waarschijnlijk verkocht en koop ik gwn een nieuwe set

ben normaal altijd van de nieuwe spullen maar dacht van zien er goed uit en sluit ze zo aan maar da was het niet

dus morgen kijken of deze persoon ze mee neemt

Benjamin Renon

Ik had ze gewoon gemonteerd en geld bespaard. Ik verwacht dat je bij een nieuwe set het zelfde euvel hebt of ze moeten ondertussen veranderd zijn.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

kevinbreda

maar bij de zijn ook niet zon aansluiting voor het stel motortje

dus ik heb volgens mij zo de ouwe versie denk ik

en de anderen zeggen dat ze er 2 stekkers bij kregen

dus bestel wel nieuwe

en waar kan ik ze het beste bestellen

hier http://www.extreme-carstyling.nl/product_info.php?CategoryID=152&CategoryNaam=Koplampen&ProductID=228138

of hier http://www.cargoods.nl/shop/angel-eyes/2833-aanbieding-angel-eyes-koplampen-renault-megane-i/

Dirk Kuipers

Dat verstelmotortje heb ik er ook niet meer tussen hoor.

En de stadslichten moet je sowieso zelf nog aansluiten, ook als je een juiste stekker hebt.

kevinbreda

die stads lichten komen dan wel goed

maar heb liever gwn die met stel motortje en gwn de goeie bekabeling dat die plug en play is :P

maar dat komt goed heb er geen haast bij

en welke van de 2 is het beste denken jullie

ben nu nog aant wachten op die nicole met mijn achter lichten hoop ze vandaag binnen te krijgen

Umpire (Robin)

Die achterlichten zijn sowieso niet zo heel moeilijk. Maar als je bij dingen hulp nodig hebt, ik moet zaterdag naar Oosterhout, dus je zegt t maar. !-!

Niemand weet dat de broers van Bruce Lee, Crues en Mues, de ontbijtindustrie zijn ingegaan..

kevinbreda

robin ik zou je op de hoogte houden

ik ben benieuwt of ik de achterlichten wel binnen krijg word niet opgenomen en niet meer gereageert dus mij zal het benieuwen

maar als ik hulp nodig heb i let you know

ik heb nu nog niks in huis miss dat ik ze vandaag nog bestel en hopelijk is het droog dan :)

Umpire (Robin)

joe, ik hoor t wel! Ik pm je m'n nummer wel even. Kan je whappen voor t geval ik niet op t forum kijk. Vandaag hele dag aan de auto werken namelijk.. :q

Heatzone (Mark)

Nicole is al heel lang bekend hier op het forum, dus ik verwacht dat je de achterlichten gewoon krijgt hoor.

kevinbreda

Oke
Ja heb paar keer gevraagd om de track en trace en heb niks gehad dus hopelijk krijg ik ze vandaag binnrn

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev