Advertenties


klets maar raak DEEL 201

Gestart door Stefan, 2 mei 2013, 10:44:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Umpire (Robin)

potverdeurie Chris, daar kun je behoorlijk wat mooie en leuke onderdelen van kopen! :police:
Wil je nog een Gin-Tonic? 'Tuurlijk, ik heb morgen Tonics te doen'

Niemand weet dat de broers van Bruce Lee, Crues en Mues, de ontbijtindustrie zijn ingegaan..

Christian de Vriend

Klopt,deed ook veel pijn om de boeking te verzenden :(

600€ had ik mn laatste grote update kunnen betalen,en een
nieuwe koppeling (die aan het sterven is)
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Umpire (Robin)

Ik herken het, al valt dat bedrag van mij nog wel mee vergeleken met het jouwe o-)
Wil je nog een Gin-Tonic? 'Tuurlijk, ik heb morgen Tonics te doen'

Niemand weet dat de broers van Bruce Lee, Crues en Mues, de ontbijtindustrie zijn ingegaan..

Christian de Vriend

Vergeleken wat ik heb gekregen,had ik beter die van jouw kunnen krijgen :)
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

CamKrist

Similar matter has already been discussed at yahoo answers. I can post the link if needed
I'm on Twitter and my essay

Dante

1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Jeroen

Blikje spam Dante, dat dient u te verwijderen.
Volvo V60 D6 Plug-in Hybrid / VW Golf 1 Cabrio
Website autoWebsite fotografieFacebook

Umpire (Robin)

Citaat van: Christian de Vriend op 24 mei 2013, 12:08:40
Vergeleken wat ik heb gekregen,had ik beter die van jouw kunnen krijgen :)

Nee Chris, we gaan niet ruilen o-)
Wil je nog een Gin-Tonic? 'Tuurlijk, ik heb morgen Tonics te doen'

Niemand weet dat de broers van Bruce Lee, Crues en Mues, de ontbijtindustrie zijn ingegaan..

Rogier

Nondeju die is duur, ik ben van de week ook geflitst, de 2de bekeuring in de 4 jaar dat ik deze auto heb :P en je mag deze houden Christian ik ruil hem ook niet :D

Christian de Vriend

Wil nu niemand ruilen?  :cry:

Valt me weer tegen..  :q
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

korte

Citaat van: kevinbreda op 23 mei 2013, 11:33:19


maar mijn vraag is interne motorreiniger wil ik een keer doen om mijn motor even helemaal schoon te spoelen hoe kan ik dat het beste doen

en welk spul is daar voor nodig

Even bij je lokale automaterialenzaak wat additieve halen wel opletten natuurlijk dat ze in je auto kunnen ;)

Ik tank zelf altijd BP ultimate (RON98) een daar zit al een additief bij om de brandstofleidingen te reinigen, als je dat regelmatig tankt dan zou ik daar niets mee doen verder en tank je wat vaker Tango of een andere onbemande pomp dan is een reiniger voor je brandstofleidingen wel aan te raden (eens in de zoveel tijd/km's) dat klets je gewoon in een lege tank (bij pompstation) en dan tank je gewoon helemaal vol en het rijden doet de rest.

Je kan ook een olie flush doen maar dat zou ik combineren met een beurt omdat je dan je olie ook moet wisselen! Denk eraan dat je eerst goed leest hoe en wat want met een flush mag je de motor niet belasten en mag ook maar 15-20min stationair draaien. Als je motor erg vervuild is kan je het nog een keer herhalen maar dan moet je er wel eerst even nieuwe olie (goedkope Action olie) erin gooien, procedure herhalen, opnieuw aftappen en dan vullen met een mooie premium olie.

Succes !-!

korte

Citaat van: Christian de Vriend op 24 mei 2013, 18:16:52
Wil nu niemand ruilen?  :cry:

Valt me weer tegen..  :q

Is goed ruilen tegen half jaar rij ontzegging 8)7


Ik heb hem nog niet maar als jij 'm van me overneemt dan kan ik er wel aankomen :q

mark

Ik heb deze week ook ongewenste post ontvangen. ( kleine 100 euro)
Maar ik wil ook niet ruilen  :P

korte

Weet je wat het is, 590 euro is natuurlijk absurd maar als het goed is heb je ergens vaag nog wel een herinnering aan het moment dat je de snelheidslimiet redelijk overschreed. Krijg met regelmaat ook van die dingen in huis met 6km te hard of 8 of.... En dan vallen die bedragen wel mee maar je hebt geen idee wanneer je waar was. Betaal ze altijd maar netjes maar het blijft vvaak een raadsel en de overtreding is er ook niet naar.


Christian de Vriend

Waar ik toen over zat te denken (toen ik hem binnen kreeg) ik (wij) moeten er goed "krom" van liggen om dit te betalen,ik weet van diverse van mijn klanten
kring,die gewoon een soort "budget" vrij houden voor boetes,ze zien ze ook nooit,want de accountant doet zn werk wel.

We zouden eigenlijk een soort systeem moeten hebben dat de boetes worden uitgedeelt naar inkomsten,als ik me niet vergis,is dit al gaande
in 1 van de Scandinavische landen, (noorwegen,zweden,finland)

maar rij ontzegging.... ik heb mn roze papiertje/pasje nodig voor mn werk,dus dan is ruilen toch moeilijker  :q
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev