Advertenties


klets maar raak DEEL 201

Gestart door Stefan, 2 mei 2013, 10:44:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Dante

Wat is dan nog het nut van een SUV (Sports Utility Vehicle)..? :dunno:

Citaat van: Wikipedia
Een sports utility vehicle (SUV) is een auto met een hoog laadvermogen en de capaciteit om passagiers te vervoeren, zoals een stationwagon, in de meeste gevallen gecombineerd met off-road-techniek in de vorm van vierwielaandrijving (4WD).
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Stefan

Dan is het dus inmiddels gewoon weer een renault clio geworden -- 8)7
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dante

:ws:

Ik zag 'm gisteren in Leiden staan & dacht eerst aan een Clio idd Y
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Ard Klok

Megane moet morgen naar de dealer voor een onderhoudsbeurt, dus zal dan meteen eens kijken hoe die Captur er in het echt uitziet.

mark

Heb laatst 250km als een oude bejaarde gereden, en heb nu een nieuw record met benzine verbruik. (1 op 16,8)  :woohoo:

En dit op de brede zomer sloffen en de versterker van de subwoofer op max.  ;)

J to the H (Jeroen)

Kijk, jij bent goed bezig mark.
Nouja, ik zou het bijna als belastingontduiking gaan zien, aangezien je meer gebruik maakt van de weg en minder benzine tankt...

btw... ik kwam deze foto tegen op het world wide web.
Is van een kangoo.
Iemand die er iets over weet?
Lijkt me een auto gelijk aan de meg 1 ph. 2 dus rond 2002 zeg maar, en electrisch ofzo.. :?


mark

Nouja dat heb ik laatst jammergenoeg weer goedgemaakt met een paar boetes. (nog steeds niet binnen trouwens  :grin: )

Zo'n tellerklok heb ik nog nooit gezien, maar het is wel van een automaat als ik die 2 "schermpjes" zo zie.
Ziet er wel grappig uit.  !-!

Dante

Het is een Hybrid, gezien het feit dat er ook een benzinemeter inzit voor de 9 liter grote tank... :maf:


Citeer
I rode with Jean-Marc Dubié in his hybrid Kangoo. This is one of 35 hybrid Kangoo's built by Renault, and was once owned by French President Jacques Chirac. The car is a series, plug-in hybrid. The NiCd battery gives a range around town of about 80 km. A small petrol engine can be used to generate additional electricity to run the motor, but not to charge the battery. The battery is recharged by plugging in to a standard electrical outlet.
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Ard Klok

#68
Aangezien de Megane vandaag voor een onderhoudsbeurt moest meteen maar even de Captur bekeken. Ziet er wel aardig uit. Zelfde kleurstelling als die op de foto die Mark eerder in dit topic plaatste. Binnen stond dan nog een Clio IV RS in het donkerrood. Naar mijn mening ziet dat er al stukken beter uit dan die witte op de RTC openingsmeeting. Oh ja, aangezien ik toch verder niks te doen had meteen maar even een afspraak gemaakt bij het schadeherstelbedrijf voor de achterbumper. In week 22 (27 mei) gaat dit geregeld worden.

Roadkill (Michiel)

Toch maar even Rebecca een fijne dag toe wensen, het is natuurlijk wel (club)moederdag :D Btw gisteren iets nieuws op mijzelf laten tattoo-en, en mijn meissie ook een tattoo gegeven alvast voor moederdag (en nee ze loopt nu niet met mijn naam groot op haar rug :D)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Heatzone (Mark)

Zo een tijdje een beetje afwezig geweest hier op het forum. Laatst heb ik voor het eerst met 2 vrienden van me een distributieriem en alle toebehoren vervangen van een volvo T5R. Was echt leuk om te zien en zo te leren !-!.   

Rogier

22 mei is de publieks premiere van fast 6 in Rotterdam, ik ga met het show off team van Midlands mee om de auto voor de bios te showen voor het publiek.


om een idee er bij te krijgen is dit het filmpje van vorig jaar.

http://m.youtube.com/#/watch?v=-BIaQRwOAdQ&desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3D-BIaQRwOAdQ

Umpire (Robin)

Wat een stilte, zit iedereen eurovisie te kijken ofzo?  8)7
Wil je nog een Gin-Tonic? 'Tuurlijk, ik heb morgen Tonics te doen'

Niemand weet dat de broers van Bruce Lee, Crues en Mues, de ontbijtindustrie zijn ingegaan..

Dante

Nope, laatste 3 afleveringen van How I met your Mother van dit seizoen :coffee:
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Umpire (Robin)

nee serieus? verdorie....
Wil je nog een Gin-Tonic? 'Tuurlijk, ik heb morgen Tonics te doen'

Niemand weet dat de broers van Bruce Lee, Crues en Mues, de ontbijtindustrie zijn ingegaan..

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev