Advertenties


klets maar raak DEEL 201

Gestart door Stefan, 2 mei 2013, 10:44:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Benjamin Renon

Ik heb een leuke middag gehad bij de Ring. De zon scheen heerlijk de hele tijd en het was echt warm. Heb het zweet op de rug gehad. Zoals bijna iedere keer geparkeerd bij Brünnchen. Eerst bij de eerste rechter knik gestaan en wat foto's gemaakt, daarna omhoog gelopen naar de tweede rechter knik. Hier was het een stuk drukker en heb daar geen foto's gemaakt. Daarna aan de rechter kant wat meer doorgelopen en ook wel een leuke plek gevonden om wat foto's te maken. Heb veel BMW's en Porsches gezien. De Evo's, Imprezas, Skylines, Civics, Golfjes, Mégane RS'en, Clio RS'en, Lamborghinis en Ferraris waren wat minder aanwezig.
Zal eens proberen te kijken of er een aantal gelukt zijn, want op het schermpje zie je bar weinig.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Dennis Postma

Echt Ringweer dus. Klinkt lekker. Ben benieuwd.  ;)

Roadkill (Michiel)

Vandaag weer eens lekker de mtb uitgelaten, nog op enkel asfalt, vriendin fietste ook mee en ben net weer een beetje begonnen, heerlijk weer! En nog ff genoten van een petje in een best geinig opgebouwd civic coupeetje die ff flink de oren kreeg gewassen van een ouwe "L*L" in een Jag xj (ok met zo te te horen een supercharger) met een stoplichtsprintje :D :D
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Rogier

Ik ben vandaag vroeg me bed uit gegaan om een ochtend te gaan forel vissn, 08:15 uur mochten we na de kant vn de vijfer. Helaas niet veel gevangen, maar toch 1 forel gevangen en hij/zij smaakte heerlijk  :q

Vanmiddag Iron man 2 gekekn daarna door na de bios voor Iron man 3 wateen geweldige film is dat.

Roy (Coup a One)

Forel vissen, altijd leuk Y maar er komt meer bij kijken als je ze goed wil vangen :coffee:
Wel eens met bijenlarven geprobeerd :? (ze zijn er dol op)!

Christian de Vriend

@Rogier deel 3 vond ik minder goed,er miste nog iets in het verhaal
en einde was ook wel rap voorbij.

Gisteren naar oblivion gegaan,als je van aparte films houd,moet je daar naartoe gaan.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Rogier

Citaat van: Roy (Coup a One) op  6 mei 2013, 00:00:23
Forel vissen, altijd leuk Y maar er komt meer bij kijken als je ze goed wil vangen :coffee:
Wel eens met bijenlarven geprobeerd :? (ze zijn er dol op)!

Bijenlarven heb iknog nooit geprobeert, is iets voor de volgende keer. Ik heb gister gevist met powerbait. Ik moet nu alleen nieuw draad op me spoel laten zetten, ik kreeg knoop na knoop in me lijn.

@ Christian, ik vondt alle delen erg goed, heb je zelf de advanger ook gezien ? In deel 3 kwamen er een aantal punten terug uit de advangers.

Christian de Vriend

kan je sterker vertellen,Marvel schijnt een speciale afdeling in het leven
te hebben geroepen die zich enkel bezighoud om de verhaal lijnen
van de overige films (denk aan cap. america,hulk,ironman,thor)
allemaal wat met elkaar te maken te hebben,de nu komende films
moeten weer verband hebben met "the avengers 2 "
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Heatzone (Mark)

Ik heb eerst heerlijk de hele week gewerkt op koninginnendag na om zaterdag ziek naar huis te gaan en zondag ziek te zijn en vandaag weer heerlijk half ziek te werken !-! topweekend :P

Nog wel een aantal schroefjes afgelopen week opgeschuurd en mat zwart gespoten. O.a. de schroefjes die de achterbumper onder de kofferbakklep vast houden.. Het begon aardig te roesten :P. Ook trouwens een setje chromen grilletjes met lamellen uit elkaar gehaald en het binnenste deel mat zwart gespoten met een laag clear coat, ziet er echt gaaf uit!

Dus Iron man 3 is een aanrader Rogier? Die wil ik ook nog graag zien!! Net als de nieuwe Fast & Furious

Christian de Vriend

fast and furious 7 staat al ingeplanned voor 2014.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Heatzone (Mark)

In mei komt er ook een uit toch 8)?

Christian de Vriend

Klopt helemaal :) dat word deel 6,het schijnt dat het test publiek zo
weg was van dat deel,dat paul walker en vin diesel hebben besloten
nog een deel te maken,en deel 7 staat al op de planning van 2014
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Renegade (Mark)

Wagen staat alweer een halve week op de zomerwielen 8) alleen nog geen tijd gehad om een foto'tje te maken :neen:

Rogier

Wat ik zo gezien heb in het voorstukje van fast 6 is het verhaal lijn niet echt meer zoals het in het begin was, ze worden steeds meer agentjes zoals "boefje" vin diesel

Christian de Vriend

En dan af te vragen wat deel 7 met zich mee brengt,als je dan eindelijk een schone lei hebt,ga je normaal gesproken niet weer de fout in.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev