Advertenties


klets maar raak DEEL 201

Gestart door Stefan, 2 mei 2013, 10:44:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rogier

Net even bij de schade herstel gekeken enme auto is klaar,de auto ziet er weer strak uit. Ben weer helemaal happy

Benjamin Renon

Super, Rogier. Kan niet wachten tot 30 juni. ;)

Vandaag een leuke km-stand gekregen op mijn Clio'tje.


Ook een nieuwe goodie aangeschaft voor mijn helmcamera. Een statiefje met zuignap. Hopelijk heb ik nu minder last van windruis en iets meer geluid van bijv. motor en uitlaat. Hier zou ik ook de Canon op kunnen zetten, maar of dat gebeurd moet ik nog zien. Qua gewicht moet het zeker gaan lukken.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

juul

Citaat van: Rebecca Fontijn op 16 mei 2013, 11:00:53

@Juul volgens mij heb jij zaterdag je huwelijks feest of reken ik nu verkeerd

Klopt helemaal heb nu lekker vakantie.
En voor het weekend een Meg III voor de deur(trouwauto).

Rogier

En waar gaat de huwlijks reis na toe ?

Karin

Juul, aangezien ik niet weet of je voor zaterdag nog op het forum komt wil ik je hierbij een hele leuke huwelijksdag en -reis toewensen.

juul

@rogier naar Centerparcs (Erperheide)

@karin bedankt alvast ik zal morgen denk ik hier vast nog wel even komen spieken.

matthew

Idd Julien, alvast een mooie huwelijksdag toegewenst.
Geniet er van.

Christian de Vriend

Heel veel plezier Juur

Zorg dat je de dag goed in je geheugen prent,maakt genoeg fotos en films,de dag is voorbij voor je het weet.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Heatzone (Mark)

Heel veel plezier toegewenst Juul!

juul

Citaat van: Christian de Vriend op 16 mei 2013, 22:40:22

Zorg dat je de dag goed in je geheugen prent,maakt genoeg fotos en films,de dag is voorbij voor je het weet.
We hebben drie fotograven voor de hele dag en eentje blijft er ook de avond bij, dus foto's zullen er genoeg zijn.

@ de rest, bedankt alvast.

Umpire (Robin)

beide geloof ik haha. Neen, nog niet. Morgen ga ik hem ophalen en dit weekend al wat afrijden, Moergestel op zaterdag, Bussum op zondag en Zwijndrecht op maandag. Heerlijk.. :sleepey:
Wil je nog een Gin-Tonic? 'Tuurlijk, ik heb morgen Tonics te doen'

Niemand weet dat de broers van Bruce Lee, Crues en Mues, de ontbijtindustrie zijn ingegaan..

Benjamin Renon

Fijne dagen Juul. Geniet er lekker van!
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Umpire (Robin)

Veel plezier Juul, komt vast wel goed!
Wil je nog een Gin-Tonic? 'Tuurlijk, ik heb morgen Tonics te doen'

Niemand weet dat de broers van Bruce Lee, Crues en Mues, de ontbijtindustrie zijn ingegaan..

Roy (Coup a One)

Juul al zenuwachtig v.h. ja woord :whip: zeg je gewoon "komt wel goed schatje" kusje erop :-*

Edwin Postma

Truckertje

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev