Advertenties

electrisch dak megana 1998 gaat niet open of dicht

Gestart door gio, 29 april 2013, 12:23:20

Vorige topic - Volgende topic

gio

hoi
onlangs heb ik een megane cabrio uit 1998 gekocht...alleen mijn electrisch dak gaat niet open.het motortje achter hoor ik ook niet lopen,als ik de knop van sluiten inhou hoor ik ook alleen wat piepjes.die piepjes hoor ik ook als ik mijn alleen op contact zet.weet iemeand raad??

megcab2000 (Verkocht)

Gewoon even rechts bovenaan de zoekfunctie gebruiken, dan krijg je vele antwoorden en tips hierover.
Via de achterklep kan je het dak ook handmatig bedienen bij storing.
Heb je wel de handrem aangetrokken?

Zie hier bijv.
http://www.meganeclub.nl/fora/index.php?topic=16865.msg312974;topicseen#msg312974
Megane is verkocht

gio

hallo
ik heb een megane uit bj 1998 en mijn dak gaat niet open of dicht.het enige wat ik hoor zijn piepjes verder hoor ik ook geen motortje draaien of iets dergelijks

wie oh wie kan mij helpen

gr gio

Karin

Gio, dit heb je toch al eens eerder gepost? Staan er bij jouw eerdere berichten geen oplossingen dan?

Dante

Berichten samengevoegd :police:
Overigens was er idd geantwoord op je vraag. En de zoekfunctie zit er idd niet voor niets ;)
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

gio

Karin

Maar krijg je nu nog steeds die piepjes te horen of is dat over? Zo lang die nog niet weg zijn werkt geen enkel dak, elektrisch of niet.

Dante

Dit al gezien/geprobeerd? :dunno:
Citaat van: megcab2000 (Willem) op 29 april 2013, 12:33:49
Gewoon even rechts bovenaan de zoekfunctie gebruiken, dan krijg je vele antwoorden en tips hierover.
Via de achterklep kan je het dak ook handmatig bedienen bij storing.
Heb je wel de handrem aangetrokken?

Zie hier bijv.
http://www.meganeclub.nl/fora/index.php?topic=16865.msg312974;topicseen#msg312974
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

gio

gio

Citaat van: Karin op 16 mei 2013, 21:01:29
Maar krijg je nu nog steeds die piepjes te horen of is dat over? Zo lang die nog niet weg zijn werkt geen enkel dak, elektrisch of niet.
ik hoor nog steeds piepjes verder gebeurt er niks...

gio

Citaat van: Dante op 17 mei 2013, 02:32:57
Dit al gezien/geprobeerd? :dunno:

ik heb de + kabel van de accupool losgehaald en na enige minuten weer gemonteerd maar helaas het is nog steeds hetzelfde...
ik trek de handrem aan,zet de auto op contact,maak de ontgrendeling van de kap bovenin los en verder hoor ik alleen piepjes ik hoor geen motortje of niks lopen ;( ;(
verder heb ik ook de zoekfunctie geprobeerd en kan er helemaal niks over vinden

Karin

Als je alleen maar piepjes hoort voordat je wat doet dan is er echt iets met het slot van je dakdeksel aan de hand. Zo lang dat niet in orde is kan je op je op knopjes drukken maar gebeurt er niets.

Als je geen constante piepjes hoort en de knop van je elektrische dak werkt niet dan ligt het aan het motortje of toebehoren.

gio

oke...en waar moet ik dan naar kijken,de sensor van het dakdeksel heb ik reeds gevonden

Karin

Gio, ik hoop dat iemand anders je daar antwoord op kan geven want ik heb geen elektrisch dak.

Karin

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev