Advertenties


Gerammel bij bepaalde toerental?

Gestart door Joey-vd-B, 26 april 2013, 10:13:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Joey-vd-B

Hallo mede Megane rijders,

Ik heb een kleine klacht betreft mijn auto, in een bepaalde toerental rammelt er iets onder mijn auto.
Maar het mooie ervan is, het is niet altijd, zoals deze week heb ik het niet gehad tot op vanochtend toen ik bij me werk aankwam.

Het is echt vanaf de 2500 toeren tot de 3250 toeren, vanaf dan hoor je het niet meer.
En het is ook echt alleen als de auto op de juiste temperatuur is.

Ik ben bang dat het me katalysator is, maar misschien heeft iemand een andere mening?
Graag hoor ik van jullie, alvast bedankt.

Groeten Joey
Groeten Joey :)

matthew

Katalysator of schotje los in middendemper.

René „♂≈♂™

ik heb echt precies hetzelfde probleem!! geeft de megane echt een onbetrouwbaar gevoel
LPG G3 LPG G3 LPG G3 > nu < Mégane Coupé 1.6e 8v g3 1998 > daarvoor < Mégane Hatchback 16e 8v 1996 Benzine > auto's nemen wraak, behandel ze slecht, dan laten ze je ver van huis staan <LPG G3 LPG G3 LPG G3

Joey-vd-B

Echt onbetrouwbaar wil ik het niet noemen, maar binnenkort ga ik me auto op de brug zetten en eens goed nakijken, heb al vele dingen verholpen aan de auto en moet zeggen dat ik veel aan dit forum heb gehad!
Groeten Joey :)

Roadkill (Michiel)

Citaat van: René ,,♂≈♂™ op  4 mei 2013, 01:16:13
ik heb echt precies hetzelfde probleem!! geeft de megane echt een onbetrouwbaar gevoel

Dit soort rammeltjes kan je in principe bij elke auto tegenkomen, en als er kwikfit rommel o.i.d. onder hangt dan komt het na verloop van tijd altijd.... Maar om daar nu meteen een onveilig gevoel van te krijgen, nou mij niet iig
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Umpire (Robin)

losgeslagen stukjes metaal in je katalysator. niks om je zorgen over te maken, het rammelt een beetje.
Wil je nog een Gin-Tonic? 'Tuurlijk, ik heb morgen Tonics te doen'

Niemand weet dat de broers van Bruce Lee, Crues en Mues, de ontbijtindustrie zijn ingegaan..

Joey-vd-B

Citaat van: Umpire (Robin) op  6 mei 2013, 12:41:48
losgeslagen stukjes metaal in je katalysator. niks om je zorgen over te maken, het rammelt een beetje.

Is dit te verhelpen door een nieuwe katalysator aan te schaffen en monteren?
Groeten Joey :)

Umpire (Robin)

moet eerlijk zeggen dat ik liever met gerammel onder de auto rondrij dan een nieuwe kata a 230 euro aan te schaffen. Je kata is in weze niet kapot..


EDIT: Even voor de goeie orde Joey, een bericht direct boven je antwoord hoef je niet te citeren. (Neem ik toch mooi even Dante's rol als  :police: over hier.
Wil je nog een Gin-Tonic? 'Tuurlijk, ik heb morgen Tonics te doen'

Niemand weet dat de broers van Bruce Lee, Crues en Mues, de ontbijtindustrie zijn ingegaan..

Joey-vd-B

Nee dit snap ik ook, maar omdat er 2 antwoorden waren intussen, dacht ik van ik citeer je antwoord gewoon zodat er geen verwarring ontstaat ;)

Heb wel meer ervaringen met diverse fora's :)

Had hier nog een account, ben inmiddels alweer bijna 5 jaar lid van dit forum ;)
Groeten Joey :)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev