Advertenties


trekhaak onder cabrio

Gestart door markor, 23 april 2013, 19:26:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

markor

Hallo,

Sinds eind april ben ik eigenaar van een Renault Megane Cabrio 1. Helemaal geweldig, maar nu wil ik er graag een trekhaak onder zetten. Heb wat rondgevraagd, maar ik kreeg tot nog toe alleen te horen dat het niet kon. Lijkt mij raar, want ik heb ze wel gezien en op internet zijn ze ook te koop (denk ik...). Wie kan mij aan goede informatie helpen en tips geven? Alvast bedankt.  ;)

BadEend

Ik heb ff gekeken op internet en het lijkt erop dat er idd geen trekhaak voor leverbaar is.

Lennart

Hi Markor,

Voor een Megane 1 CC durf ik 't niet te zeggen, maar rij zelf een Meg 2 CC met trekhaak.
Als ik op gaspedaal.nl kijk, zie ik voldoende Meg's 1 CC staan die ook een trekhaak hebben. Dus 't zou leverbaar moeten zijn.

Ik zou eens op een sloop / onderdelenlijn kijken voor een trekhaak.
Met een ochtendje sleutelen zit hij eronder en scheelt je aardig wat eurotjes!

assumption is the mother of all f*ck ups

matthew

Voor een meg 1 cabrio waren er wel trekhaken te koop.

Alleen wij hadden laatst voor een klant nodig en nieuw is dit niet meer leverbaar.

Alleen 2e hands dus.

Ik weet nog wel een cabrio met trekhaak te staan bij een bedrijf, misschien kun je die trekhaak voor een mooi bedrag overnemen.

mark

Ik zat net op winparts te kijken, had ff op een kenteken van een cabrio gezocht.
En bij afneembare trekhaken staat er maar bij 1 niet voor cabrio. (zie foto)


Ff een mailtje naar winparts sturen en je weet of ze nog leverbaar zijn.  ;)  !-!

bks


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev