Advertenties

Beginnende rijder: waar starten?

Gestart door Marshall, 23 mei 2005, 17:45:10

Vorige topic - Volgende topic

Marshall

Lol, nou ja... het zijn richtprijzen, beter dan niks!

Enne Timo, leuk dat zelf spuiten maar hoe houd je zo'n spuit vast met 3 linkerhanden? Ondersteboven? Bovendien heb ik daar absoluut geen ruimte voor dus... helaas, dat kostenplaatje blijft er voorlopig even bij zitten...

Maar je hebt wel gelijk, eerst eens kijken hoe die Renault rijdt (nu zijn mijn ouders al van jongsaf aan Renaultrijders dus dat zit wel snor...) en dan verder kijken...

Timo Zuiderduin

Citaat van: Marshall op 24 mei 2005, 17:58:01
Lol, nou ja... het zijn richtprijzen, beter dan niks!

Enne Timo, leuk dat zelf spuiten maar hoe houd je zo'n spuit vast met 3 linkerhanden? Ondersteboven? Bovendien heb ik daar absoluut geen ruimte voor dus... helaas, dat kostenplaatje blijft er voorlopig even bij zitten...

Maar je hebt wel gelijk, eerst eens kijken hoe die Renault rijdt (nu zijn mijn ouders al van jongsaf aan Renaultrijders dus dat zit wel snor...) en dan verder kijken...

tsja, je moet inderdaad wel een plekje hebben waar je het spuiten kan doen. maar kleine delen spuiten is niet moeilijk,.. grotere oppervlakten en metallic lakken is al een stukkie lastiger.

en wat betreft het rijden in de renault,.. het valt mij tegen (nu rij ik cabrio en dit is natuurlijk sowieso heel anders), kwalitatief zijn ze ook niet echt hoogstaand.
sla dit forum er maar eens op na.

maar via dit forum zijn ook regelmatig leuke onderdelen te koop en als je geluk hebt zijn ze al in de goede kleur!!

Edgar

Prijzen zijn idd richtprijzen.

Een spuiter hier in de buurt rekent 100 tot 150 euro per deel. Ligt aan de grootte en hoeveel delen je tegelijk brengt. Verder laat ik de achterkant cleanen voor 90 en waren mijn lexus lookjes 125, spoilertje 150, sideskirts setje 275 en achterbumper 200. Dus heb ik de meeste prijzen al ietsje opgeschroefd. Alleen spoorverbreders zijn duurder als dat ik heb staan had geen rekening gehouden met de extra lange bouten die je vervolgens ook nodig bent a 5 euro per stuk. Dus voor 2 wielen nog eens 40 erbij.

En idd de spuiter rekent extra voor speciale kleuren, maar dan moet je je hele auto overspuiten en dat loopt behoorlijk in de euro's  ;D

Marshall

Ok, maar spuiten van de huidige auto, of onderdelen daarvan denk ik niet aan (vind de zwarte handgrepen en achterlichtunit (die vooral) juist erg mooi). Enige wat gespoten zou moeten worden zouden de lamellen van de huidige voorbumper zijn, die zijn beschadigd of althans, de lak is daar aardig vanaf...

Edgar

En lamellen verwijderen en racegaas erin sportiever uiterlijk en scheelt je in de kosten enorm stukje racegaas 2 misschien 3 tientjes. Lamellen eruit zagen en gaas bevestigen met goede kit.

coupe-monte-carlo

ik lees :
kofferbak cleanen, 300 euro
klopt dit een beetje? excl. spuiten ?
zit er namelijk over te denken  ;) dit ( ooit) te laten doen
en dan niet dat polyester opzetgeval, maar gewoon dichtlassen

Michel Cijs

Citaat van: matthijs op  5 juni 2005, 00:25:56
ik lees :
kofferbak cleanen, 300 euro
klopt dit een beetje? excl. spuiten ?
zit er namelijk over te denken ;) dit ( ooit) te laten doen
en dan niet dat polyester opzetgeval, maar gewoon dichtlassen

wat ik gehoord heb komt het dubbele vaak meer in de buurt incl spuiten......

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev