Advertenties

Ik heb iets nieuws gekocht/gemonteerd! [op mijn Mégane] DEEL 58

Gestart door Stefan, 17 april 2013, 13:20:38

Vorige topic - Volgende topic

Losballos (Ron)

Die koplampen staan zeker heel mooi, heb ze net besteld, bedankt voor de foto  !-!

En die backlight spray remover gelijk maar even gehaald en in de auto gelegd , mocht ik aangehouden worden dan kan ik het wel gelijk eraf halen o-)
Rozen zijn Rood
Mijn naam is Ron
Dit gedicht slaat nergens op
Magnetron

#RememberTheBuster

Dante

1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Tedo

@Ron: heb je ze met H4 of met H1/H7 besteld? Ik had de laatstgenoemde, maar als je H4 hebt besteld, kijk dan nog even hier.

Losballos (Ron)

Haha mijn duits is echt slecht, maar is dat een setje koplampen? Of xenon?
Rozen zijn Rood
Mijn naam is Ron
Magnetron

#RememberTheBuster

Dante

SCHEINWERFER = Schijnwerper = Koplamp :coffee:

En anders Google Translate FTW... ;)

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Losballos (Ron)

En die kosten daar echt  54,50? Ik heb alleen geen idee hoe ebay werkt 8)7 , nog nooit wat gedaan via dat haha

http://link.marktplaats.nl/m661339605, deze zijn echt een stuk duurder hahaha, toch maar uit gaan zoeken hoe het ebay gebeuren werkt 8)7
Rozen zijn Rood
Mijn naam is Ron
Magnetron

#RememberTheBuster

Dante

Fb

Tedo

Citaat van: Losballos (Ron) op 19 april 2013, 23:39:07
En die kosten daar echt  54,50? Ik heb alleen geen idee hoe ebay werkt
Ja, dat is de Sonderpreis. Vandaar dat ik het meld, het scheelt behoorlijk. Ik had dus de H1/H7 versie, die is iets duurder. Ik zou me even verdiepen in eBay, of anders wil ik ze wel op mijn account bestellen en doorsturen naar jouw adres.

mark

Ik heb vrijdag avond mijn carbonfolie overgedaan. Er zitten natuurlijk wel wat schoonheids foutjes in, maargoed ik ben dan ook geen profesionele wrapper.  :P  Het zit er in elk geval een stuk netter op als bij de eerste poging.  !-!

En als ik gaatjes in de lucht bellen ga prikken dan laat de folie na een tijdje los. (zoals ik de eerste keer had gedaan)

Losballos (Ron)

Ziet er wel strak uit  Y

Waar heb je de folie vandaan?
Rozen zijn Rood
Mijn naam is Ron
Magnetron

#RememberTheBuster

Renegade (Mark)

Is die folie niet ademend ? Dan trekken de luchtbellen vanzelf weg als de folie wat krimpt op een warme dag !-!

J to the H (Jeroen)

Christian de Vriend

Ziet er netjes uit  !-!

Het schijnt dat als je bellen hebt,en je zet de wagen een keer in de zon,trekken de meeste er uit.

Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

mark

Bedankt  :)

Met de folie is het een mooi totaal plaatje, toen ik de folie er af had vond ik het er niet uit zien.
Met de combi van de velgen en de koplampen hoort er gewoon een zwarte motorkap op haha.  :D

Ze staat morgen op het werk de hele dag in de zon te bakken dus we zullen zien of de belletjes er uit gaan.
Ik ga ze in elk geval niet lek prikken.  :P

EDIT: @ron wat ben je van plan te wrappen? De motorkap van een ph2 is echt moeilijk om te doen door de grote bolling
die er in zit.  ;) Wil geen reclame maken maar heb de folie bij carwrapdirect.com vandaan. (goeie folie en toch cheap )

erik_bos

Al een tijdje niks meer gepost, maar absoluut niet stil gezeten!

Ondertussen is al weer het volgende vervangen aan de Megane:

• Amerikaanse politiesirene, voor de leuk :) niet voor op de openbare weg :) Een Carson SA-361 om precies te zijn.
  • Een deurstijl meterhouder met daarin een voltage meter, watertemperatuurmeter en een toerentellertje
  • Kofferbak inbouw, weet niet of ik die al geplaatst had. Volgens mij niet.
  • Met uitzondering van dimlicht alle verlichting omgezet naar LED verlichting.

En nadat de auto een paar weken geleden door z'n vering heen was gezakt (veer rechtsvoor brak af en schoot door de voorband heen) Ook daar nog het broodnodige aan vervangen:

• 2 nieuwe voorbanden
  • 2 nieuwe voor veren
  • 1 nieuwe accu, die was al aan z'n einde dus kon mooi mee gepakt worden :)
  • 4 nieuwe remblokjes. Die waren ook al aan z'n einde.

https://www.youtube.com/watch?v=ZGLcec_veA8

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev