Advertenties


Ik heb iets nieuws gekocht/gemonteerd! [op mijn Mégane] DEEL 58

Gestart door Stefan, 17 april 2013, 13:20:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Tedo

Netjes!

Ik ben ook maar eens met een fly eyes kit in de weer geweest op mijn reserveset achterlichten:



Viel door de vorm van de lampen nog niet mee.

Rogier

Ik wil ook Fly eyes hebben, alleen jammer dat je ze alleen in engeland kan bestellen.

Tedo

Dat is op zich geen probleem toch? Oké, je moet wel een Paypal account of een creditcard hebben.

Marcel B

Als je niet drinkt, niet rookt en geen auto hebt, ben je een belastingontduiker

Dennis Postma

Ik heb er ook nog een liggen. Wellicht dat ik die ooit ook ga spuiten. Heb je dat met normale lak gedaan?

Verder wel een knallend kleurtje.

JB

Het vervolg van m'n koppakking....

De kop is gereviseerd retour als nieuw


De oude koppakking en de oude riem


De nieuwe koppaking erop


Bovenkant van de kop. Kleppen geslepen en nieuwe klepseals.


Kop erop. Wat een verschil. Je zou de kop zowat in een vitrine zetten.


Juiste manier van aandraaien op 240 Graden


Klepstoters en de rest weer terug zetten


Handige hulpstukjes om de boel recht te zetten.


Deksel schoonmaken.


En dan de deksel erop. Zonde zonde, waarom nou geen mooie glimmende deksel?


Waterpomp is gemonteerd. Zaterdag de riem erop. Gasklephuis en stappenmotor gelijk even nalopen.
Thumbs up dat alles goed zit  Y _o_


Marcel B

@dennis ik heb de voorbereidingen zelf gedaan de rest heb ik overgelaten aan een kamaraad ;)
Als je niet drinkt, niet rookt en geen auto hebt, ben je een belastingontduiker

mark

Oh gaan we nu allemaal de motorruimte opfris beurt geven?  :D Goed bezig allemaal.  !-!

@JBABE ja ik wou net zeggen, had dat toch ook ff schoongemaakt.  :D Ach ja komt toch beplating overheen.  ;)

Het schiet nu bij mij ook al aardig op, nog een paar uurtjes polijsten en in de (hitte bestendige) blanke lak zetten en dan zal ik een paar foto's maken.  !-!

JB

Ik zal de auto volgende week een paar uur bij je neer zetten... :D


Heatzone (Mark)

Ziet er goed uit Jbabe! haha die kleppendeksel ziet er zo niet uit naast de gereviseerde kop :D
Zit die vloeibare pakking er zo dik op dat je het uit de randjes ziet komen tussen je kop en deksel?

Verder vind ik het heel interessant om te zien !-!

Renegade (Mark)

Citaat van: Tedo op 23 mei 2013, 00:14:29
Netjes!

Ik ben ook maar eens met een fly eyes kit in de weer geweest op mijn reserveset achterlichten:



Viel door de vorm van de lampen nog niet mee.

Ziet er netjes uit !-! is echt een eitje om te plakken als je het vergelijkt met een normale folie he ?

Tedo

Omdat er gaten in zitten is het makkelijker omdat er geen lucht onder komt. Maar door de vorm van de grand tour achterlichten moest ik toch op de knik (net boven het lichte ovaal) van de lampunit even insnijden, anders haalde ik het niet zonder vouwen in de folie.

Paul

Niet mooi, maar wel erg makkelijk, afneembare treksjaak  !-!





Heb hem onder de cabrio van mijn broer uitgehaald, die wilde hem er toch af halen.
Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev