Advertenties


Ik heb iets nieuws gekocht/gemonteerd! [op mijn Mégane] DEEL 58

Gestart door Stefan, 17 april 2013, 13:20:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Heatzone (Mark)

Nee zoiets had ik inderdaad ook al gelezen.. Ben niet z'n fan van dat fel groene met zwart maar het spul zelf ziet er goed uit. Je zou helemaal los kunnen gaan zo en als je het zat ben trek je het er zo weer af! Ze gebruiken overigens wel allemaal z'n luchtspuit om het aan te brengen.

Renegade (Mark)

Is een kleine elektrische compressor :) scheelt een hoop geknoei als je geen perslucht hebt.

Dominique Reijerink

wel leuk om eens een keer te doen, vlak voor een meeting oid.

Volledig stock wagen, en dan ff wat wilder aankleden  Y
In bezit van Renault Mégane II Grand Tour 1.6 16V
Een leeg glas bier is hetzelfde als een bh aan de waslijn, het beste is eruit.

Benjamin Renon

Vandaag op het werk 4 nieuwe Michelin Pilot Sport 3 banden laten monteren op mijn Clio RS velgen. Aan de voorkant paste rechts het wiel niet meer, omdat de stelring in de weg zit. Thuis eerste even gegeven en alleen aan de voorkant snel 5mm spacers gemonteerd. Nu loopt er niets meer aan. :D Van het weekend ook spacers aan de achterkant monteren.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Didi

ik heb vandaag ook iets gekocht en gemonteerd.
een tweede-hands motor-kap.  :P
helaas niet in de juiste kleur, maar daar komt binnenkort toch weer folie overheen. dus.........  :x


Losballos (Ron)

Vandaag de mistlampen gesmoked :9~

Hoe het was :



Hoe het nu is :





En nu gaat ik deze koplampen bestellen :



:)
Rozen zijn Rood
Mijn naam is Ron
Dit gedicht slaat nergens op
Magnetron


#RememberTheBuster

Dante

1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Losballos (Ron)

#22
 Y

Alleen lijkt het op de foto's veeeeeeel meer zwart als dat het echt is  :?
Rozen zijn Rood
Mijn naam is Ron
Dit gedicht slaat nergens op
Magnetron


#RememberTheBuster

Dennis Postma

Houd er rekening mee dat je nu niet meer door de apk komt. En de  :police: is er ook vast niet blij mee. Die koplampen zijn wel erg netjes trouwens.

Losballos (Ron)

Rozen zijn Rood
Mijn naam is Ron
Dit gedicht slaat nergens op
Magnetron


#RememberTheBuster

Rogier

Het is wel erg netjes, maar nee dit mag ook niet voor de apk en ook niet van oom agent. Ik zelf zit er ook over na te denken om dit te doen, daarom heb ik een extra set achterlichten + een extra set koplampen.

Losballos (Ron)

Dan gaat het er weer vanaf denk ik, vond het zelf ook wel mooi staan maar geen zin in een boze  :police:


8)7
Rozen zijn Rood
Mijn naam is Ron
Dit gedicht slaat nergens op
Magnetron


#RememberTheBuster

Heatzone (Mark)

#27
Ik zou me er niet zoveel van aantrekken hoor. Het mag inderdaad niet voor o.a. de apk. Ik rij echter al een hele tijd rond met zwart gelaserde achterlichten. Maar nog nooit problemen mee gehad.

** Zolang je niet je koplampen zwart maakt zal het niet zoveel opvallen denk ik en zou ik het zeker zo laten zoals het nu is.

Tedo

Van gelaserde achterlichten kan de  :police: alleen wat zeggen als je geen reflectoren meer hebt achter. Want ze laten 98% van het licht door, en er zit geen verf of folie op.
Ik heb ook nog een set achterlichten liggen, en twijfel nog of ik die laat laseren of er fly eyes folie op doe (dat laatste mag dus eigenlijk ook niet, en is momenteel helemaal uitverkocht).

Die zwarte koplampen zijn mooi, ik had ze ook op mijn Megane I, ziet er zo uit:


Dante

Lekker laten zitten Ron. Eventueel een spuitbusje van dit spul halen... :D
Ik had ook gele folie op m'n mistlampen voor & zwart gelaserde achterlichten zonder enige vorm van reflectie aan de achterkant. Zo door de APK heen (bij een bevriende garage ;)) & nooit de hermandad op bezoek gehad...
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev