Advertenties


Ik heb iets nieuws gekocht/gemonteerd! [op mijn Mégane] DEEL 58

Gestart door Stefan, 17 april 2013, 13:20:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Stefan

En weer verderrrrrr !-!
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Losballos (Ron)

zojuist mooier pioneer met bluetooth gehaald, en een actieve sub van Mtx

Klinkt weer heerlijk in de coupe  :q

Rozen zijn Rood
Mijn naam is Ron
Dit gedicht slaat nergens op
Magnetron


#RememberTheBuster

Heatzone (Mark)


Ruba

Ik ga iets nieuws doen......
namelijk mijn meg plasti dippen in het mat geel.
de eerste van junie staat dit op de planing. iemand al eerder ervaring?
Ik heb er lang over getwijfeld maar ga het gewoon doen

rened

ben erg benieuwd! lijkt me gaaf om te zien! Maak ook fotos als ze bezig zijn dan

Losballos (Ron)

Dat heb ik inderdaad ook al vaker gehoord dat plasti dip, kennis van me wil het ook doen op zn civic, nog nooit een hele auto gezien, wel de velgen en dat ziet er wel tof uit
Rozen zijn Rood
Mijn naam is Ron
Dit gedicht slaat nergens op
Magnetron


#RememberTheBuster

Heatzone (Mark)

Er zijn overigens op Youtube genoeg filmpjes te vinden! ook van degene die uiteindelijk falen door fouten! Altijd handig om eens te zien om te zien hoe het moet en hoe het juist niet moet. Ben ook erg benieuwd en het zou leuk zijn als je idd genoeg foto's maakt van het hele process, for future references. !-!

Dennis Postma

Vel geel? Weet je zeker dat je niet de roze er op doet? :D

Maar ik ben erg benieuwd naar het resultaat en je ervaring met het spul. Het is tenslotte ook een mooie creatieve oplossing voor de velgen in de winter.

Rogier

Het is een uniek idee, ik zou alleen eerst goed informeren of je lak dan niet stikt en straks kapot is wanneer je het eraf gaat  halenn

Ruba

Ja mat geel is echt een goede kleur vind ik. Ik doe het in mijn klus hok en daar ga ik een timelaps camera neer zetten zodat er allemaal foto'tjes geschoten worden van het proces.

Ruba

Hier een foto van hoe ik hem wil. Eerst helemaal mat geel en dan waarschijnlijk zwart dak. Mijn velgen zijn 17 inch celsius gespoten in gun metal. Heb een r26r spoiler en heeft een verlangings set van koni rond om.


Heatzone (Mark)

@ Rogier, er is 1 iemand via youtube die het spul zelf verkocht en kennelijk zelf maakte? Die heeft o.a. ze eigen Audi ermee ingespoten, zo heeft hij heel veel onduidelijkheden of vragen getest en in een video laten zien wat het doet. Als je een auto wrapped sluit je de lak ook af wat ook geen nadelig effect heeft!

Deze heb ik het over: http://www.youtube.com/user/DipYourCarcom?feature=

Heatzone (Mark)


Edwin Postma

Truckertje

Renegade (Mark)

Het enige jammere is dat dipyourcar niet naar het buitenland mag versturen ivm. veiligheid :neen: het complete auto pakket wat hij verkoopt is vele malen goedkoper als alles los in europa kopen.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev